Never really found a place that I call home...
ik zei al.. geen firewalls ook die nietRamon de Jesus schreef op 21 mei 2004 @ 14:54:
windows XP firewall misschien aanstaan?
Verwijderd
Hoe zit het met de rest van je netwerk? Ik neem aan dat je een router gebruikt.. wat gebeurt er als je hem direct aan internet hangt? Kun je de loginservers van MSN wel pingen? Welke games probeer je te spelen en kun je die wel spelen op andere PCs in het netwerk?
In de rest van het netwerk werkt het allemaal prima, en ook als ik hem rechtstreeks aan internet hang dat doet hij het niet. En de spellen die we hebben geprobeerd zijn unreal tournament 2004 en warlords III.Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:03:
Hoe zit het met de rest van je netwerk? Ik neem aan dat je een router gebruikt.. wat gebeurt er als je hem direct aan internet hangt? Kun je de loginservers van MSN wel pingen? Welke games probeer je te spelen en kun je die wel spelen op andere PCs in het netwerk?
Verwijderd
Doe eens je netwerkkaart opnieuw installeren en TCP/IP-protocol verwijderen en opnieuw toevoegen met een reboot ertussen.
ga het gelijk even proberenVerwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:24:
Doe eens je netwerkkaart opnieuw installeren en TCP/IP-protocol verwijderen en opnieuw toevoegen met een reboot ertussen.
danku
Pagina: 1