Bepaalde poorten gesloten geen idee hoe..

Pagina: 1
Acties:

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Een vriendje van mijn broertje zit hier nu met zijn PC. Deze werkt nu dus perfect, komt gewoon op internet, kazaa werkt. alleen hij komt dus niet op MSN en kan ook niet online gamen.

ik denk dus dat dat komt omdat er bepaalde poorten niet open staan, alleen hij heeft niks geen firewall ofzo draaien ergens op zijn PC. En ik vraag me dus af hoe dat dan zou kunnen. en hoe ik ze eventueel weer open kan zetten.

iemand enig idee?

Never really found a place that I call home...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:05
windows XP firewall misschien aanstaan?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• GWD
Ramon de Jesus schreef op 21 mei 2004 @ 14:54:
windows XP firewall misschien aanstaan?
ik zei al.. geen firewalls ook die niet :)

Verwijderd

Hoe zit het met de rest van je netwerk? Ik neem aan dat je een router gebruikt.. wat gebeurt er als je hem direct aan internet hangt? Kun je de loginservers van MSN wel pingen? Welke games probeer je te spelen en kun je die wel spelen op andere PCs in het netwerk?

• GWD
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:03:
Hoe zit het met de rest van je netwerk? Ik neem aan dat je een router gebruikt.. wat gebeurt er als je hem direct aan internet hangt? Kun je de loginservers van MSN wel pingen? Welke games probeer je te spelen en kun je die wel spelen op andere PCs in het netwerk?
In de rest van het netwerk werkt het allemaal prima, en ook als ik hem rechtstreeks aan internet hang dat doet hij het niet. En de spellen die we hebben geprobeerd zijn unreal tournament 2004 en warlords III.

Verwijderd

Doe eens je netwerkkaart opnieuw installeren en TCP/IP-protocol verwijderen en opnieuw toevoegen met een reboot ertussen.

• GWD
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:24:
Doe eens je netwerkkaart opnieuw installeren en TCP/IP-protocol verwijderen en opnieuw toevoegen met een reboot ertussen.
ga het gelijk even proberen
danku

• GWD
GWD schreef op 21 mei 2004 @ 15:54:
[...]

ga het gelijk even proberen
danku
het werkt danku

Pagina: 1