Toon posts:

ati 9600XT probleem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net mn nieuwe 9600xt geinstaleerd, en merk dat alle spellen een stuk minder scherp zijn... alsof er lelijke texures zijn ofzo

iemand ideee ?

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-08 19:14

HeepH

Dope Rapper

geef eens meer info over je systeem, en wat heb je zoal gedaan??

oude drivers uninstalled enzo ??

http://specs.tweak.to/16495

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Met deze hoeveelheid gegevens kunnen we natuurlijk weinig, lees de FAQ eens. 8)7

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:22

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Aan je sig te zien had je hiervoor een GeForce kaart. Hoe heb je de drivers daarvan verwijderd? De drivers van nVidia willen nogal eens wat achterlaten als je alleen de standaard uninstall optie gebruikt. Je kunt het beste een driver removal tool gebruiken of zelfs Windows helemaal opnieuw installeren voordat je een Radeon kaart installeert.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een
P4 2ghz @ 2.2ghz,geforce4mx

en heb net een 9600xt gekocht, ik heb toen mn pc uitgezet, andere kaart erin.
aangezet.. en drivers instalere (oude niet gedeinsaleerd)

en ik vind t beeld nogal vaagjes (himan contracts)

en bij nfs underground... zijn de texures lelijk (en staan op hoog)

iemand iedee om m beter te laten lopen (zo super draaid ie ook niet)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:24:

en heb net een 9600xt gekocht, ik heb toen mn pc uitgezet, andere kaart erin.
aangezet.. en drivers instalere (oude niet gedeinsaleerd)
Dat is dus het probleem, zie de post van MetroidPrime. Vooral Nvidea <-> ATi geeft deze problemen

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Om NFS:U te spelen moet je de direct3d instellingen in je driverpanel op allerhoogst zetten, anders heb je blokkerige textures met onleesbare tekst (tenminste hier).
Maar ik zou eerst eens even je oude nvidia-drivers goed verwijderen zoals al gezegd wordt.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 18:55
En ff opnieuw je drivers installen van je mobo, tenmisnte dat doe ik zelf altijd wel om zoveel mogelijk problemen uit te sluiten

-

Pagina: 1