Gezocht driver cd hp deskjet 6122

Pagina: 1
Acties:

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-04 10:52
Hallo,

Ik ben me installatie cd kwijt voor mijn HP deskjet 6122 , nu wil ik gaan installeren op macosx alleen de goeie drivers zijn op de cd beschikbaar, via internet is er alleen een generieke driver te downloaden.

ik ben dus op zoek naar iemand die een image zou kunnen maken van die schijf en die naar mijn kan uploaden?.

ps. weet iemand of er op de cd ook alleen de generieke driver voor HP staat voor macosx.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

http://h10025.www1.hp.com...ng=nl&cc=nl&lc=nl&dlc=nl&

Daar kan je ze zo downloaden, dus ik vraag me af of je wel gezocht hebt...

Mac OS X nagenoeg direct download:
http://h10025.www1.hp.com...l&softwareitem=dj-13823-2

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 21-05-2004 14:51 ]

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-04 10:52
als je 1 stap verder gaat zie je een generieke driver staan+ een link waar je de driver cd kan bestellen.

onderaan mijn post vraag ik ook of iemand weet of die generieke driver ook op de cd staat.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Moet je me toch vertellen waar je dat ziet staan, ik zie dat namelijk niet...
En meestal is het zo, dat HP een driver pakket maakt, voor meerdere printers... :)
Net als de Detonators / ForceWare en ATi Catalyst :)

En als je bedoelt een generieke driver, omdat ie voor meerdere versies is van OS X...

Dat is toch niets anders dan normaal, om dat er bij te zetten, en dat ie met die versies allemaal werkt? :?

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 21-05-2004 14:55 ]

Verwijderd

heb je al gezocht op driverguide.com ?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 14:57:
heb je al gezocht op driverguide.com ?
Driverguide kan je het beste als laatste redmiddel gebruiken imo... En als je een vrij nieuwe printer hebt (wat de TS heeft...) dan lijkt het me verstandiger, om eerst op de site van de fabrikant te kijken, in dit geval HP, en die heeft vaak altijd wel drivers ter download staan :)
Pagina: 1