Toon posts:

Megapixels

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik open even een nieuw topicje, omdat ik iets meer duidelijkheid over megapixels wil krijgen.

Ik wil mijn camera (waarschijnlijk Canon Powershot A80) gebruiken om via e-mail foto's te verzenden, foto's op internet te plaatsen (bv. in "beoordeel-mijn-foto-forums") en ik wil
ze op mijn eigen printer op A4 formaat kunnen uitprinten en eigenlijk ook wel als kleine afbeelding op een envelop.

Volstaat 4 megapixels hiermee, of is dit te weing of juist te veel? Kan ik met 4 megapixels gemakkelijk iets op internet plaatsen of e-mailen?

Femina

:+ Ppfff...mijn zoektocht naar een camera loopt bijna ten einde. :+

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor internet zou ik niet de volledige 4 MP gaan posten, maar gelukkig kan elk zelfrespecterend beeldbewerkingsprogramma een foto verkleinen.

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:17
Met een beetje zoeken op GOT/google had je dit ook wel kunnen vinden, maar naar mijn mening is 4 megapixel ruim voldoende voor je!

Lees ook: Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

[ Voor 25% gewijzigd door Tarzan op 21-05-2004 14:35 ]

..:: ::..

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Je kan prima een foto printen op A4 met een 4MP cam, ook op fora en email is dit ruim voldoende. Echter geloof ik dat dit ook in de FG faq staat ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

ik denk niet dat de ontvanger blij is als je een 4mp foto mailt :P
Voor alles wat je ermee wilt doen is 4mp ruim voldoende.

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Femina, post je vraag over digicam even in dit topic Canon A80 ervaringen topic deel II

Misschien een beter topic titel :? is ook niet verkeerd

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48

Pelle

🚴‍♂️

Zie Douwe Jan & martinez :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.