sorry dat ik dit oude topic weer omhoog haal, maar kwam m toevallig tegen. Wil nl een videokaart kopen van rond de 60euro omdat ik mn pc weer verkoop. Er hoeft dus geen high-end kaart in. Maar omdat het nog even duurt voordat ik m wegdoe, wil ik wel even van mn nieuwe kaartje genieten.
Dus ik wil de beste keus maken als het gaat om een kaartje van 60euro. Zelf dacht ik eerst aan de FX5500, maar nu stond er in dit topic dat de Radeon 9550(SE) een betere keus is. Zelf ben ik een voorstander van Nvidia, maar ik wil gewoon de beste keus maken. Zou ik een FX5500 kopen, dan zou dan waarschijnlijk de MSI 5500T-128 worden. Dit is een kaartje met VGA en TV-out en MET passieve koeling. Dus geen fan erop, wat ik toch wel fijn vindt omdat nu de videokaart het meeste lawaai heeft in mn case. Maar het nadeel van dit kaartje is dat hij geen DVI uitgang heeft.. De Radeon 9550(SE) heeft dus wel een DVI uitgang voor 60 euro. Maar ook betere prestaties?
Alvast bedankt voor reactie!
edit: zie dat asus een volwaardige Radeon 9550 aanbiedt met dvi voor 70euro.. Lijkt me een goeie keus. Of niet?
[
Voor 6% gewijzigd door
BvK P4 op 14-01-2005 23:29
]