Toon posts:

template gekopieerd, er mist iets!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik typ het nu even in het Nederlands, ik dacht ff dat dit een engelstalig forum was.
Ik heb dus een template gekopieerd met alles er in en het een nieuwe naam gegeven (xeon->Timo). Vervolgens heb ik een aantal tpl-bestanden (overall footer, overall header, viewforum_body, index_body) doorzocht en overal 'xeon' vervangen door 'Timo', zodat de bestanden niet verwijzen naar bestanden in de oude template xenon. Tenslotte heb ik ook de naam van de .css file veranderd in Timo.css.
Op zich werkt het nu goed, alleen zie ik nergens meer tabel-blokken, die normaal om de tekst heen horen te staan. Alle blokken (ik weet de goede benaming er even niet voor) zijn dus weg en je ziet dus alleen maar tekst en plaatjes tegen een witte achtergrond.

Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe of waar ik het in moet zoeken?

@T. van Beek: bedankt voor je reactie in het andere topic, maar ik heb dus al meerdere files waarvan ik denk dat ze gebruikt worden voor de index, doorzocht en aangepast... tot nu toe alleen plaatjes zichtbaar gekregen daardoor.

Groeten,
Timo

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 17:33
Misschien moet je even kontact opnemen met de makers van je forum. Zij weten waarschijnlijk veel meer over het wel en wee van de source code dan dat wij hier nu voorgeschoteld krijgen.

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

heb je de verwijzing in de html naar de css file ook aangepast? Als je geen blok meer eromheenkrijgt lijkt me het probleem in de CSS te zitten namelijk! Pakt hij de rest van de CSS wel? Dus lettertypes enzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Japie.G op 21-05-2004 14:31 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Verwijderd

Topicstarter
ok laat maar zitten, ben er al achter :)
het was 1 lettertje wat ik verkeerd had ingetypt, een hoofdletter wat een kleine letter moest zijn |:(
Bedankt in elk geval voor jullie tijd en moeite, ik weet nu in elk geval dat ik hier terecht kan met vragen over php enzo ;)

Groeten,
Timo

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

:? Waar gaat dit over?

Ik zie hier in ieder geval geen programmeerprobleem in. Het is een heel abstract verhaaltje, zonder ergens concreet te worden. in je sluitmessage van het vorige topic wees drm je al op de quickstart. Daarin staat onder andere dat problemen met de opmaak thuishoren in Webdesign & Graphics en we belang hechten aan een goede titel.

Ook geven we geen support op problemen in software van derden. Ergo: als je een probleem hebt met de html: open een duidelijk topic met relevante voorbeeldcode in Webdesign & Graphics. Wil je support op je software, neem dan contact op met de makers. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.