Ideale Instellingen Voor IIYAMA HM903DT A

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 22:45

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

Topicstarter
Hallo,

Ik Krijg het beeld van mijn IIYAMA niet echt perfect, scherm blijft beetje scheef staan enzo, en een reset van het scherm zet die settings niet op default :(

Heeft iemand de ideale instellingen voor dit scherm ? dat ik wat beter beeld krijg :)

Bedankt !

Groetjes J-L

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Instellingen verschillen toch met verschillende videokaarten? Bij CRT's tenminste wel.

Gewoon zelf shape, colors, enz. instellen. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• dupondje

dupondje

Topicstarter
krijg het niet echt lekker :(

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat krijg je dan precies 'niet lekker'? Ik vind het nogal een abstracte probleemomschrijving.
Overigens zijn de 'ideale' instellingen per exemplaar en per gebruikte signaalbron verschillend. Wat voor iemand anders een schitterend beeld geeft, kan voor jou enorm brak zijn.

• dupondje

dupondje

Topicstarter
beeld schuin enzo, gebogen etc niet echt optimaal dus :s

je kan je scherm draaien enzo, parallellogram vorm veranderen enzo en trapezium
en daar is het wat mis :X

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
dupondje schreef op 21 mei 2004 @ 22:56:
beeld schuin enzo, gebogen etc niet echt optimaal dus :s

je kan je scherm draaien enzo, parallellogram vorm veranderen enzo en trapezium
en daar is het wat mis :X
Ik heb dit scherm ook pas,ik krijg hem ook niet echt helemaal mooi stark. Maar ik denk ook niet dat dit kan. Bij mij valt wel op dat hoe hoger het aantal HZ hoe groter de afwijking.

Twitter | Linkedin

• Calrissian
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 14:04
ik heb precies hetzelfde, ik krijg de instellingen ook nooit precies goed,
vooral Moiré is lastig,, die heb ik nu maar op 0 staan, maar het klopt eigenlijk niet helemaal zo.

ik heb zelf ook wat vragen

m'n beeld heeft nog wel eens de neiging wat te verschuiven naarmate hij warmer word lijkt wel, hebben meer mensen met deze monitor hier last van?

vraag2: ik heb de monitor nu nog net geen 2 jaar, en aan beide zijkanten beginnen er pixels wat bruiner te worden,, het is alleen goed te zien met een volledig wit beeld, met de degauss functie heb ik em al 2 keer gepest, maar dat werkt niet. iemand een idee?

here for the long run

• dupondje

dupondje

Topicstarter
Idd, als je het scherm juist aanzet is het scherm wat "groter" naarmate hij langer aanligt wordt het iets kleiner ! voor een scherm van 450eur vind ik dat toch maar :r

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ideale instellingen zijn per scherm anders, anders had de fabrikant dat wel gelijk ingesteld. Dat maakt dit topic per direct volledig nutteloos eigenlijk. Het blijft een kwestie van zelf een beetje aanrommelen, dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.