"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Met een beetje geluk is alleen je zekering kapot.
In het andere geval is je voeding stuk.
In het rampen secnario zijn je condensatoren gesprongen en zit er een soort olie in en om de voeding.
In het andere geval is je voeding stuk.
In het rampen secnario zijn je condensatoren gesprongen en zit er een soort olie in en om de voeding.
And The Only One
als je je pc nog niet aan had gezet dan kan het alleen je voeding zijn...
je komt er snel genoeg achter als je een nieuwe voeding er op aansluit...
je komt er snel genoeg achter als je een nieuwe voeding er op aansluit...
Verwijderd
Ja ik denk dat je even een ander voeding moet proberen. Das het makkelijkst. Kan niet zo heel veel verder aan kapot gaan op die manier. J emoet het zien als je stoppen kast die de vraag naar power niet aan kan. Dan knalt ie.
Klant van ons deed dat ook.
Alleen stond de pc nog aan, en de condensatoren waren gesprongen en er zat dus een smerig agressief goedje in de gehle pc en de componenten.
Dan is je pc toch echt geheel naar de haaien.
Alleen stond de pc nog aan, en de condensatoren waren gesprongen en er zat dus een smerig agressief goedje in de gehle pc en de componenten.
Dan is je pc toch echt geheel naar de haaien.
And The Only One
Er zit nix vanuit de voeding in de binnenkant ofzo iig. Heb nog een P120 hier staan, zal die voeding wel proberen.
Bedankt iig alvast!
Bedankt iig alvast!
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Thanks guys, ff op een andere voeding geprobeerd, alles doet het verder nog. Nu heb ik de voeding ff losgehaald en ik zie er eigenlijk niks aan. Hmm, ik ga morgen wel ff met die zekering naar een zaak om zo-een te krijgen, met mazzel is het alleen de zekering dus.
Wat zou een 150W voeding eigenlijk 2ehands kosten?
Wat zou een 150W voeding eigenlijk 2ehands kosten?
Een AT 50 á 60 peik, Pffffffffffffffffffff afzetters.
Heb een ATX 300 Watt voor 45 piek gekocht (inkoopsprijs)
Heb een ATX 300 Watt voor 45 piek gekocht (inkoopsprijs)
And The Only One
Pagina: 1