eeejz
ik moet ff opschieten anders raakt me pc een beetje verhit
uhm ik wou net fantilator spanning op meten dagtk mwa is wle best dus sluit ik hem weer aan
maar nu werkt hij niet meer
?
ik denk zelf dat ie kortsluiting heeft gemaakt maar nu
?
ik heb een fancontroller waar ik dus nu gek van word! die zit alleen maar te piepen omdat de fan niet meer werkt..
dus die heb ik weten te disabelen maar wat nou?
de fan zelf kan niet kapot zijn omdat die niet was aangesloten dus ik denk zelf dat er iets met de fan controller verkeerd is
er loopt wel stroom door hebk op gemete (zonder kortsluiting dit keer
)
en wat ook nog werkt als ik de fan aansluit en er snel aan ga draiien dan zie je op de fan controller het toerental oplopen dus stopt hij met piepen maar als je weer los laat piept hij weer dus hij krijgt geen stroom ofzow
(contact spray hebk al geprobeerd!)
hopelijk kunnen jullie mij helpen
grtz Onno
ik moet ff opschieten anders raakt me pc een beetje verhit
uhm ik wou net fantilator spanning op meten dagtk mwa is wle best dus sluit ik hem weer aan
maar nu werkt hij niet meer
ik denk zelf dat ie kortsluiting heeft gemaakt maar nu
ik heb een fancontroller waar ik dus nu gek van word! die zit alleen maar te piepen omdat de fan niet meer werkt..
dus die heb ik weten te disabelen maar wat nou?
de fan zelf kan niet kapot zijn omdat die niet was aangesloten dus ik denk zelf dat er iets met de fan controller verkeerd is
er loopt wel stroom door hebk op gemete (zonder kortsluiting dit keer
en wat ook nog werkt als ik de fan aansluit en er snel aan ga draiien dan zie je op de fan controller het toerental oplopen dus stopt hij met piepen maar als je weer los laat piept hij weer dus hij krijgt geen stroom ofzow
(contact spray hebk al geprobeerd!)
hopelijk kunnen jullie mij helpen
grtz Onno