Toon posts:

welke lens-converter vor olympus 7xx serie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een olympus c-740 en wil een convertertje kopen.
Welke raden jullie me aan, hoe duur is ie, heb je een adapterring nodig en waarom kies jij voor die?

en: waar kan je in rotterdam het beste zulke zaken kopen? ik woon vlakbij de FOKA, maar die is vrij duur vind ik

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:44:
ik heb een olympus c-740 en wil een convertertje kopen.
Welke raden jullie me aan, hoe duur is ie, heb je een adapterring nodig en waarom kies jij voor die?

en: waar kan je in rotterdam het beste zulke zaken kopen? ik woon vlakbij de FOKA, maar die is vrij duur vind ik
Olympus TCON 17 (voor tele), voor de adapter moet je zelf maar even zoeken..........

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn je ervaringen ermee? en is een nep-merk net zo goed?

Verwijderd

Hmmz, voor de C-740 heb je de CLA-4 adapterring nodig... ik heb hem voor 25 euro gezien en je zou hem evt hier kunnen bestellen via internet:

http://www.d95.nl

Zoals je ziet staan daar ook alle lenzen en filters die je op je olympus kunt zetten... kijk even rond zou ik zeggen! Kga binnenkort zelf ff een CLA-4 adapterringetje kopen met een polarisatie filter... van HAMA dus...

Succes verder!
Grtz.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 18:39:
wat zijn je ervaringen ermee? en is een nep-merk net zo goed?
Bij converters geldt :alle waar is naar z'n geld, goedkope stellen teleur in beeldkwaliteit......

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 18:46:
Hmmz, voor de C-740 heb je de CLA-4 adapterring nodig... ik heb hem voor 25 euro gezien en je zou hem evt hier kunnen bestellen via internet:

http://www.d95.nl

Zoals je ziet staan daar ook alle lenzen en filters die je op je olympus kunt zetten... kijk even rond zou ik zeggen! Kga binnenkort zelf ff een CLA-4 adapterringetje kopen met een polarisatie filter... van HAMA dus...

Succes verder!
Grtz.
dus als je een adapterring hebt, kan je daarna elke polarisatiefilter erop zetten? of zijn er dan ook weer bepaalde eisen aan. De foka zit hier om de hoek, dus occasions zouden eventueel ook nog kunnen.

oja: als ik een wide-converter van raynox koop (zit een adapterring bij), kan er dan daarbovenop een polafilter, of moet de converter er dan weer eerst vanaf?
Pagina: 1