Ik heb hier een NEC-TM1800 server staan met daarin een Seagate Python 04106 SCSI tape streamer.
Ik heb Arcserve 2000 erop geinstalleerd staan.
Nu wil ik een backup maken maar als ik de job aangemaakt hebt blijft de job op ready staan en doet hij verder niets.
Ik heb geprobeerd om een tape te wissen cq formateren, dat werkt wel gewoon, dus arcserve zit mijn tapestreamer.
Alleen ik kan er niets op zetten.
Alle services zijn prima gestart in Arcserve.
Alleen als ik device configuration doe, dan krijg je op een gegeven moment een scherm waar je je tapestreamer aan een library kan toevoegen.
Ik kan hier alleen kiezen voor auto config en dan komt ie met een melding dat de device niet automatisch kan worden toegewezen.
Hij geeft dan aan dat er geen changer geinstalleerd is op de pc.
Wie kan mij verder helpen???
Ik heb Arcserve 2000 erop geinstalleerd staan.
Nu wil ik een backup maken maar als ik de job aangemaakt hebt blijft de job op ready staan en doet hij verder niets.
Ik heb geprobeerd om een tape te wissen cq formateren, dat werkt wel gewoon, dus arcserve zit mijn tapestreamer.
Alleen ik kan er niets op zetten.
Alle services zijn prima gestart in Arcserve.
Alleen als ik device configuration doe, dan krijg je op een gegeven moment een scherm waar je je tapestreamer aan een library kan toevoegen.
Ik kan hier alleen kiezen voor auto config en dan komt ie met een melding dat de device niet automatisch kan worden toegewezen.
Hij geeft dan aan dat er geen changer geinstalleerd is op de pc.
Wie kan mij verder helpen???