Toon posts:

[WLAN] Onstabiel na installatie SP2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn XP schijf geformateerd en alles opnieuw geïnstaleerd inclusief SP2, wat ik hiervoor er niet op had staan.

Ik gebruik een Unex WLAN Router en Ontvanger.
Alles doet het wel, alleen de snelheid van mijn verbinding is zwaar onstabiel.

De verbindingsnelheid wisselt van "low" > "good" en terug.
Terwijl ik hier nog nooit problemen mee heb gehad????

Tijdens een test met online game merk ik dat mijn ping geen 3 seconden het zelfde blijft.

Iemand tips of een idee?

NB. Hoop dat ik dit in het goede forum post

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Zet een Wireless Zero connection uit, en gebruik eens de UNEX config tooltje. Verder is SP2 nog beta, en zit er nog geen support op, om die reden denk ik ook dat hier een slotje op komt.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

FastBunny schreef op 21 mei 2004 @ 13:06:
Zet een Wireless Zero connection uit, en gebruik eens de UNEX config tooltje. Verder is SP2 nog beta, en zit er nog geen support op, om die reden denk ik ook dat hier een slotje op komt.
Misschien is ie wel betatester voor sp2? en anders maken de modjes wel uit of hier een slote op komt ja of nee.

Wat t probleem betreft zou ik eens op de technet fora van microsoft kijken. misschien dat je daar wat info kan vinden. of zijn er hier tweakers die sp2 beta testen? legaal dus wel te verstaan :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.