Ik heb net bf1942 geinstalleerd. Patch 1.6 eroverheen gedaan en spelen maar dacht ik. Niet dus, aan het einde van het eerste level in de singleplayer krijg ik een hardware reboot/reset.
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, hij ging van 1.5 naar 1.6. Het probleem persisteerd (ja dat soort woorden gebruik ik zomaar-hans teeuwen
) ook in de online multiplayer.
waar kan dit aan liggen, een nieuwe install lijkt me vrij zinloos, aangezien het niet verser kan dan dit. Ook heb ik messenger, norton etc etc uitgezet tijdens het spelen en dat helpt ook niet. Ik heb een paar anderen op internet gezien met het zelfde probleem, maar nog zonder oplossing.
systeem:
xp pro
athlon xp2200
radeon 9000 non pro 128mb
256 mb geheugen
alle drivers zijn zo vers als het maar kan
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, hij ging van 1.5 naar 1.6. Het probleem persisteerd (ja dat soort woorden gebruik ik zomaar-hans teeuwen
waar kan dit aan liggen, een nieuwe install lijkt me vrij zinloos, aangezien het niet verser kan dan dit. Ook heb ik messenger, norton etc etc uitgezet tijdens het spelen en dat helpt ook niet. Ik heb een paar anderen op internet gezien met het zelfde probleem, maar nog zonder oplossing.
systeem:
xp pro
athlon xp2200
radeon 9000 non pro 128mb
256 mb geheugen
alle drivers zijn zo vers als het maar kan