Toon posts:

bf1942 hardware reset bij einde level (patch1.6)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net bf1942 geinstalleerd. Patch 1.6 eroverheen gedaan en spelen maar dacht ik. Niet dus, aan het einde van het eerste level in de singleplayer krijg ik een hardware reboot/reset.
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, hij ging van 1.5 naar 1.6. Het probleem persisteerd (ja dat soort woorden gebruik ik zomaar-hans teeuwen ;) ) ook in de online multiplayer.

waar kan dit aan liggen, een nieuwe install lijkt me vrij zinloos, aangezien het niet verser kan dan dit. Ook heb ik messenger, norton etc etc uitgezet tijdens het spelen en dat helpt ook niet. Ik heb een paar anderen op internet gezien met het zelfde probleem, maar nog zonder oplossing.

systeem:
xp pro
athlon xp2200
radeon 9000 non pro 128mb
256 mb geheugen

alle drivers zijn zo vers als het maar kan

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
gefixed! ik heb met dxdiag de hardware versnelling van de audio op "basic" gezet

slotje :)