Ik heb een probleem met een computer van familie van mij. Als je in Windows 98 komt, is er geen pijltje van de muis aanwezig en staat de resolutie van het beeldscherm op 640x480 met 16 kleuren.
Ik had om te proberen de muis uit systeem -> hardware verwijderd, zodat Windows bij een start-up de drivers opnieuw zou installeren. Windows vond wel dat de muis aanwezig was, maar er wasnog steeds geen pijltje.
2e probleem, de monitor. Als ik de resolutie en de kleuren hoger zet, en klik op toepassen, zegt ie dat ie opnieuw moet opstarten om de nieuwe resolutie te kunnen gebruiken. Dit doe ik dan, maar na het opstarten is alles als vanouds...
Weet iemand wat de oplossingen zijn? Ik heb al rondgeken op tweakers, maar kon niks vinden.
Specs:
AMD 600 mhz
64 mb ram
32 MB TNT2
MSI moederbord (type onbekend)
Systeem 4 jaar oud
[edit]
(misschien) Belangrijk: De problemen kwamen tegelijk
Ik had om te proberen de muis uit systeem -> hardware verwijderd, zodat Windows bij een start-up de drivers opnieuw zou installeren. Windows vond wel dat de muis aanwezig was, maar er wasnog steeds geen pijltje.
2e probleem, de monitor. Als ik de resolutie en de kleuren hoger zet, en klik op toepassen, zegt ie dat ie opnieuw moet opstarten om de nieuwe resolutie te kunnen gebruiken. Dit doe ik dan, maar na het opstarten is alles als vanouds...
Weet iemand wat de oplossingen zijn? Ik heb al rondgeken op tweakers, maar kon niks vinden.
Specs:
AMD 600 mhz
64 mb ram
32 MB TNT2
MSI moederbord (type onbekend)
Systeem 4 jaar oud
[edit]
(misschien) Belangrijk: De problemen kwamen tegelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Jckx op 21-05-2004 12:20 ]