Toon posts:

spelen van True Crime lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem met True Crime Streets of LA. Er zit een beveileging op, nl. SafeDisk V3.20.022. Ik kan het spel installeren, maar niet spelen. Heeft iemand een tip?? Ik heb iets gehoord over uitschakelen van virtuele schijven ed.... maarja helpt allemaal niet.

Hoop dat iemand kan helpen.

Groet Sander

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:53
gehoord over uitschakelen van virtuele schijven ed
Heb je CloneCD/Alcohol120%/Daemon Tools geinstalleerd? Deinstalleren die hap, heb je hem uberhaupt wel legaal?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:31

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Euhm, dat spel zou toch alleen op consoles verschijnen of heb ik iets gemist? :?

Als je het legaal hebt en je krijgt een SafeDisc-melding dan moet je idd de instructies van cls volgen, als je het spel niet legaal hebt kunnen we niet verder helpen uiteraard... ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
Ja,

ik maak altijd een copy van mijn spellen en progs, heb wel eens de neiging originele cd kwijt te raken / uit te lenen of te beschadigen.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:31

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 11:39:
Ja,

ik maak altijd een copy van mijn spellen en progs, heb wel eens de neiging originele cd kwijt te raken / uit te lenen of te beschadigen.
Ik weet eigenlijk niet of ik je hier verder kan helpen aangezien wij niet weten of dat de waarheid is die je verteld, maar de oplossing lijkt me erg simpel en is overal op internet wel te vinden... :X

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb als diverse dingen op internet opgezocht over een copieer beveiliging. Spel werk perfect wanneer ik de originele cd gebuik, maar de copie werkt dus niet. Als je twijfelt aan mijn eerlijkheid moet je verder geen antwoord meer geven.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:53
Probleem safedisk 3

Je vorige topic is ook al gesloten, als je even de goede raad opvolgt van de desbetreffende mod die hem in eerste instantie al sloot, kom je heus een stuk verder ;)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Als je het spel legaal hebt zal 'ie de beveiliging vast wel negeren...

[ Voor 4% gewijzigd door White Dust op 21-05-2004 12:19 ]

Verwijderd

Toch even posten, want anders heb ik het voor niets getikt :P
Die beveiliging zit er niets voor niets op.

Wij kunnen niet controleren of jij hem daadwerkelijk gekocht hebt, en we zijn hier niet om beveiligingen te omzeilen / te kraken / te wat-dan-ook. Misschien dat jij hem legaal hebt, maar iemand die dit topic later met het antwoord terugvindt misschien niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.