Toon posts:

Instant Access in systemtray

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen heb ik een "instant access" icoontje in de systemtray en heb ik tijdens het surfen zo nu en dan een irritant mini pop-upje. Ik weet niet of ze samenhangen maar ze lijken op hetzelfde moment te zijn begonnen met irriteren.

Ik heb Ad-Aware en SpyBot er al overheen gehaald, maar het probleem blijft... wie weet wat ik ermee aan moet?

Als ik rechts klik op dat icoontje kan je maar 2 dingen kiezen: configure settings en hide (wat de laatste doet mag je raden ;)). Bij configure settings kun je helemaal niets doen want er wordt een progje geopend waar niets in staat (lijkt op een soort abonnementslijstje) met een vijftal knopjes. Heel vaag allemaal..

Wie o wie helpt me?

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Probeer HijackThis.

Te vinden in de [Howto] Spyware scannen, opruimen & voorkomen.

(...die je had moeten lezen voor je dit topic opende ;) )

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Als je Ctr - alt - del toest dan opent taakbeheer. Kijk eens of je bij processen iets vreemds ziet staan. Dan proces beëindigen. Is echter wel een tijdelijke oplossing. Als je de pc opnieuw opstart komt het progje weer terug

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok, ik had die post niet gelezen, maar na hem gelezen te hebben ben ik niet veel verder gekomen, normaliter is de spyware idd zo weg. Maar dit progje blijft hangen, ik twijfel ook of het spyware is. Ik kan heb niet terugvinden in task manager of in software van eht configuratiescherm. Maar het draait toch echt.. ik snap er nixx van

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

msconfig, kijk waar die staat.

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 11:17:
Ok ok, ik had die post niet gelezen, maar na hem gelezen te hebben ben ik niet veel verder gekomen[...]
Nouja, als ik kijk naar het tijdstip waarop ik heb gepost, en het tijdstip van jouw reactie (10 minuten later) dan geloof ik niet echt dat je moeite hebt gedaan om de stappen ook daadwerkelijk uit te voeren. Ik weet dat een flinke lap tekst afschrikwekkend kan zijn, maar op dit forum wordt toch verwacht dat je zélf je best doet...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
ik ken spybot op mn duimpje net als ad-aware, dus ik ga ervan uit dat ik daarmee wel volledig ben geweest. vandaar.

maar ik heb in de msconfig gespeurd, maar zie eigelijk niets bij opstarten en services wat het zou kunnen zijn...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Begin eventjes hier: Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten - en open als je er daarna nog niet uitkomt even een nieuw topic over waarin je wel duidelijk de 'Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten' opvolgt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.