And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
Maar zo'n kabeltje is tegenwoordig niet echt meer nodig, in de wat nieuwere windows-en zit een optie om cd's digitaal af te spelen, dan gaat het geluid dus via de ide-kabel en pci-bus naar de geluidskaart. Behalve dat je daar een kabeltje mee bespaart klinkt't meestal ook beter omdat de dac's (digitaal-analoog omzetters) van een cdromspeler vaak erg slecht zijn.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Volgens mij hoeft deze tegenwoordig niet meer tussen de cd-romspeler en de geluidskaart te zitten, bij mij zit deze er ook niet tussen en ik kan gewoon cd's luisteren!
For rent
edit,goh ze waren me voor
[ Voor 9% gewijzigd door arvidbeheerder op 21-05-2004 10:30 ]
te laat...
[ Voor 6% gewijzigd door DeeD2k2 op 21-05-2004 10:33 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Verwijderd
via een player die media afspeelt.cls schreef op 21 mei 2004 @ 10:32:
Zonder kabeltje had ik gehoord dat je die cds alleen in mediaplayer kon afspelen
maarja, da's met kabeltje ook zo
Verwijderd
Nee, dat is bull-shit. Je kan ze overal in afspelencls schreef op 21 mei 2004 @ 10:32:
Zonder kabeltje had ik gehoord dat je die cds alleen in mediaplayer kon afspelen
Edit: Gunhead: lol
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 10:33 ]
(zou ook win2000 kunnen zijn overigens)
Verwijderd
is nooit nodig geweest hoor, als je maar de juiste software gebruikt. winamp en win95 kunnen zonder dat kabeltjedamster schreef op 21 mei 2004 @ 10:36:
Sinds windows XP is zo'n kabeltje niet meer nodig.
(zou ook win2000 kunnen zijn overigens)
en in dos kon je dat codec progsel van cmi gebruiken: ook geen kabeltje nodig
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 10:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat betwijfel ik. Volgens mij had je hem echt nodig bij windows95 & windows 98. Eigenlik moet ik even gaan uitproberen bij een office bak hier thuis @windows 98...alleen ben ik nog te moe omdat nu te doenVerwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 10:39:
[...]
is nooit nodig geweest hoor, als je maar de juiste software gebruikt. winamp en win95 kunnen zonder dat kabeltje
@sloggi: Hoort bij de cd-rom speler te zitten. Bij mijn AUdigy2ZS zat er ook zo'n kabeltje maar dat is even een andere prijsklasse
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 10:43 ]
Verwijderd
ik heb die kabeltjes nooit gebruikt, en het werkte altijd.Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 10:41:
[...]
Dat betwijfel ik. Volgens mij had je hem echt nodig bij windows95 & windows 98. Eigenlik moet ik even gaan uitproberen bij een office bak hier thuis @windows 98...alleen ben ik nog te moe omdat nu te doen
dat is dan een dikke hoax. heeft er niks mee te maken.SIMPY.be schreef op 21 mei 2004 @ 10:48:
Ik sluit altijd dat digtaal cd_spdif kabeltje (digitaal) aan op mijn audigy, ik dacht ergens te lezen te hebben dat deze is om mp3's sneller te kunnen converteren...
maar dat kabeltje heb ik ook ja. 2 draads naar m'n audigy. dan gaat het nogsteeds via de dac van de geluidskaart en je ontlast je ide kanaal (toch?)
maar euh... wie speelt er nou nog audio cd's? rippen naar mp3 die hap!
Ah ok, ik speel nu toch geen audio cd'kes meer op min pc... Mja die blijft er nu eenmaal aan ze.sharkzor schreef op 21 mei 2004 @ 10:59:
[...]
dat is dan een dikke hoax. heeft er niks mee te maken.
maar dat kabeltje heb ik ook ja. 2 draads naar m'n audigy. dan gaat het nogsteeds via de dac van de geluidskaart en je ontlast je ide kanaal (toch?)
maar euh... wie speelt er nou nog audio cd's? rippen naar mp3 die hap!
snellerSIMPY.be schreef op 21 mei 2004 @ 10:48:
Ik sluit altijd dat digtaal cd_spdif kabeltje (digitaal) aan op mijn audigy, ik dacht ergens te lezen te hebben dat deze is om mp3's sneller te kunnen converteren...
leuk bedacht.
Bij het afspelen van de cd's heb je beter geluid, maar zoals hierboven al staat. is die kabel al een tijdje niet meer nodig.
En al helemaal niet bij het rippen, want dat gaat via je ataide poort.
[ Voor 3% gewijzigd door job op 21-05-2004 13:21 ]