Ik heb voor mijn website een zogenaamde "toggle" geschreven, net zoals je dat hier op GoT hebt. Echter heeft die van mij één foutje die ik op GoT niet kan ontdekken. Namelijk wanneer een toggle gesloten is en je herlaad de pagina, dan zie je eerst in een flits de inhoud van die toggle en daarna schiet 'ie weer dicht. Nu zou ik het graag zien dat je die irritante flits niet ziet, en dat ie dus direct wordt geladen als gesloten.
Ik vraag me dus af of er hier ergens een truckje voor is, of dat ik dit gewoon fout heb gedaan?
Alvast bedankt.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| window.onload = function() { if(getCookie('toggle')) { var cookie = getCookie('toggle'); var array = cookie.split(';'); for(i = 0; i < array.length; i++) { if(array[i] != '') { if(document.getElementById('c' + array[i])) { document.getElementById('c' + array[i]).style.display = 'none'; document.getElementById('m' + array[i]).style.display = 'none'; document.getElementById('p' + array[i]).className = 'visible'; } } } } }; |
Ik vraag me dus af of er hier ergens een truckje voor is, of dat ik dit gewoon fout heb gedaan?
Alvast bedankt.
[ Voor 18% gewijzigd door MarkvE op 21-05-2004 09:18 ]