Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een heleboel topics doorzocht over bluetooth problemen maar ben "mijn"probleem nog nergens tegen gekomen.
Als ik naar mijn v525 ringtones of plaatjes verstuur dan gaat dit gewoon goed.
Als ik echter een .jar game wil versturen naar de "Push" box dan maakt hij netjes via BT verbinding met de v525 en begint dan aan het versturen maar na een paar seconden krijg ik dan een fout melding "server fout".
Weet iemand hier een antwoord op want ik begin er een beetje radeloos van te worden.
Ik gebruik Windows XP en een Digitus Bluetooth dongle.

Alvast bedankt
Nonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 03:19:
Hallo,

Ik heb al een heleboel topics doorzocht over bluetooth problemen maar ben "mijn"probleem nog nergens tegen gekomen.
Als ik naar mijn v525 ringtones of plaatjes verstuur dan gaat dit gewoon goed.
Als ik echter een .jar game wil versturen naar de "Push" box dan maakt hij netjes via BT verbinding met de v525 en begint dan aan het versturen maar na een paar seconden krijg ik dan een fout melding "server fout".
Weet iemand hier een antwoord op want ik begin er een beetje radeloos van te worden.
Ik gebruik Windows XP en een Digitus Bluetooth dongle.

Alvast bedankt
Nonie
Ik heb dat probleem ook al eens gehad, alleen kon ik toen ook geen plaatjes en ringtones verzenden via de OBEX File Transfer. Ik heb toen ook van alles geprobeerd, maar de enige manier hoe ik hem weer aan de praat kreeg, was de software (Widcomm) opnieuw installeren. Ik vind het ook een bijzonder raar geval dat ie zo'n foutmelding geeft (geeft ie overigens vaker). Dus als iemand een goede oplossing weet, zou ik die ook wel willen weten :D