[XP prof.]Deel startmenu niet zichtbaar.

Pagina: 1
Acties:

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Beste GoT'ers,
ik heb een klein probleempje, namelijk dit:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/E7SIERGR68I4/picserver.jpeg
Mogelijke oplossingen:
1)Persoonlijke menu's gebruiken-->hiervoor moet ik het klassieke startmenu gebruiken, liever niet.
2)Hogere resolutie-->niet mogelijk i.v.m. vrij blinde medegebruikers van de computer :X

Is hier niet een optie voor ofzo? Ik zou namelijk wel graag álle items in het startmenu willen zien ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

kun je niet gewoon alle programma's ordenen?
alles in folders als images, media, internet, cdr, utils, system, etc.
wordt nog een stuk duidelijker ook

zo ziet het er hier uit

Afbeeldingslocatie: http://harlequin.myadsl.nl/forum/menu.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 02:18 ]

Verwijderd

eigenschappen van het startmenu > [scroll programs] aanvinken (engels)

//offtopic
Welke skin hebje daar? (windows)
//offtopic

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 02:11 ]

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Kan idd...en een groot aantal kan ook weg. Maar ik vind het nogal vreemd dat een os van meerdere honderden euro's zoiets 'fout doet' ...

leoaq.fm // Jeune Loop

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
SkyNet: Tnx dat werkt!

Theme: Iceman's Jaguar. Dan krijg je 4 theme's:
-Mac OS X (Jaguar) wit met kleurenknopjes
-Mac OS X (Jaguar) wit met grapphite knopjes
-Mac OS X (Jaguar) grapphite met gekleurde knopjes
-Mac OS X (Jaguar) grapphite met grapphite knopjes

+alle Mac Icons
+Mac Cursors
+Meer hippe shit waardoor je PC precies op een Mac lijkt :+

leoaq.fm // Jeune Loop

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 22:49

curry684

left part of the evil twins

leokennis schreef op 21 mei 2004 @ 02:10:
Kan idd...en een groot aantal kan ook weg. Maar ik vind het nogal vreemd dat een os van meerdere honderden euro's zoiets 'fout doet' ...
Hij doet het niet fout, hij doet exact wat jij ervan vraagt. Als jij een programma installeert dat zonodig een window van 1280x1024 pixels wil openen zie jij daar ook maar de helft van. Als jij zo idioot veel programma's installeert als dit en er geen orde in aanbrengt en maar op 760x570 pixels wil draaien.... tja, dan is er teveel data om op je scherm te passen. Ergo: maak eens een paar mappen...

* curry684 wordt al gek als z'n startmenu meer dan 500 pixels hoog is, laat staan als ie 3 kolommen zou ingaan :X

edit:
zo te zien is je font trouwens ook nog minstens anderhalf keer groter dan normaal :X

[ Voor 7% gewijzigd door curry684 op 21-05-2004 02:15 ]

Professionele website nodig?

Verwijderd

leokennis schreef op 21 mei 2004 @ 02:14:
SkyNet: Tnx dat werkt!

Theme: Iceman's Jaguar. Dan krijg je 4 theme's:
-Mac OS X (Jaguar) wit met kleurenknopjes
-Mac OS X (Jaguar) wit met grapphite knopjes
-Mac OS X (Jaguar) grapphite met gekleurde knopjes
-Mac OS X (Jaguar) grapphite met grapphite knopjes

+alle Mac Icons
+Mac Cursors
+Meer hippe shit waardoor je PC precies op een Mac lijkt :+
En waar vind ik die?

PS het is wel handig om submapjes te gebruiken dus games, tools enz enz dat scroller irriteerd na en tijdje!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 02:19 ]

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
curry684 schreef op 21 mei 2004 @ 02:14:
[...]

Hij doet het niet fout, hij doet exact wat jij ervan vraagt. Als jij een programma installeert dat zonodig een window van 1280x1024 pixels wil openen zie jij daar ook maar de helft van. Als jij zo idioot veel programma's installeert als dit en er geen orde in aanbrengt en maar op 760x570 pixels wil draaien.... tja, dan is er teveel data om op je scherm te passen. Ergo: maak eens een paar mappen...

* curry684 wordt al gek als z'n startmenu meer dan 500 pixels hoog is, laat staan als ie 3 kolommen zou ingaan :X

edit:
zo te zien is je font trouwens ook nog minstens anderhalf keer groter dan normaal :X
Niet als flamebait tegen jouw hoor maar even een 'algemene OS regel':
Ik bepaal hoeveel ptrogramma's ik installeer, dan moet het OS evoor zorgen dat hetgeordend is of het er iig zo uitziet; een OS is er niet om je te limiteren, maar om je te assisteren. (BTW in dit geval doet het dat goed, ik had de optie over het hoofd gezien)

BTW ik draai 1024x768 hoor :)

SkyNet: Hierrrr.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaakaq op 21-05-2004 02:19 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 22:49

curry684

left part of the evil twins

leokennis schreef op 21 mei 2004 @ 02:18:
[...]

Niet als flamebait tegen jouw hoor maar even een 'algemene OS regel':
Ik bepaal hoeveel ptrogramma's ik installeer, dan moet het OS evoor zorgen dat hetgeordend is of het er iig zo uitziet; een OS is er niet om je te limiteren, maar om je te assisteren.
Fout: een OS oftewel Operating System is er om je Systeem te Operaten. Jou assisteren is niet z'n primaire taak, jouw opdrachten uitvoeren wel. Ergo hij hoort geen conclusies te trekken die hij niet mag trekken, zoals in dit geval dingen weglaten zonder reden. Jij hebt hem namelijk geen opdracht gegeven (middels de scroll-checkbox) om ook maar *iets* weg te laten.

Je screenshot was overigens 760x570, vandaar m'n opmerking over dat formaat ;) Vond het al een exotische resolutie :D

Professionele website nodig?

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan me ook niet voorstellen dat je al je Word/Excel-bestanden, projecten, digicam-foto's, games, MP3's, video's, etc... in één grote map propt en verwacht dat het OS er iets handigs van maakt.

Daarbij bepaal ik als user zelf wat handig is voor mij, de keuzes die het OS voor me maakt komen voor mij niet altijd logisch over.

Dit is geen signature...

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Ik zou zo zeggen: je OS doet wat jij wilt, totdat het niet meer past...ik bedoel; noem mij 1 user die graag wil dat er een halve kolom met programma's wegvalt...

O btw, Harlequin, welk theme heb jij?

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

leokennis schreef op 21 mei 2004 @ 10:29:
Ik zou zo zeggen: je OS doet wat jij wilt, totdat het niet meer past...ik bedoel; noem mij 1 user die graag wil dat er een halve kolom met programma's wegvalt...

O btw, Harlequin, welk theme heb jij?
Opus Apollo, ik heb hem hier voor je geupload
klik

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
_/-\o_

leoaq.fm // Jeune Loop

Pagina: 1