Toon posts:

[Mohaa] NET_SendPacket: NO ERROR *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik speel het spel mohaa (medal of honor allied assault) online en na een tijdje begint het te stotteren en kan ik dus niks meer doen, als ik console open dan staat er NET_SendPacket: NO ERROR (heel vaak achter elkaar). Ik kan dus niet verder spelen ik ben laat maar zeggen "Timed Out". Als ik Need For Speed Underground speel dan krijg ik ook vaak die stotter alleen dan kan ik wel door spelen maar dan is niet fijn natuurlijk (die stotter hoor ik in het geluid en zie ik in het beeld). Als ik mohaa speel en dus na een tijdje moet stoppen (na de stotter, foutmelding) dan is mijn internet verbinding ook verbroken en moet dus de USB kabel uit de modem trekken en opnieuw erin doen om het internet weer aan te krijgen, want als ik dat niet doe blijft die hangen bij het inbellen. Het is dan ook beter de computer opnieuw op te starten. Maar weet iemand wat NET_SendPacket: NO ERROR inhoudt??? en hoe ik dit probleem kan verkomen???? Ik heb ALLES al geprobeerd maar niks helpt. HELP ME!!!!! AL vast bedankt.