Toon posts:

Logitech MOMO Racig defect?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een MOMO racing met Force Feedback gekocht. (mijn eerste FF stuurtje) nu dacht ik dat het wel heel wat zou zijn, maar het enige wat ik van de Force Feedback merk is dat als je een bocht doorgaat het stuurtje terugdraaid (kan je zwaarder zetten) en dat het stuurtje wat trilt, maar tegenstuur heb ik helemaal niet. Hoort dit zo?

Ik dacht dat je toch wel wat tegenstuur zou hebben, of is het motortje erg zwak?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:58
Als ik jou was zou ik hem ruilen.

Volgens mij is het ook bekend dat microsoft de beste stuurtjes maakt ;)

sterke trillingen zware feedback etc..

[ Voor 17% gewijzigd door STIMPPYYY op 20-05-2004 21:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja die MOMO komt natuurlijk wel bijna altijd als beste uit de testen, dus of Microsoft de beste maak vraag ik me af.

Misschien had ik wel veel meer ervan verwacht.

Verwijderd

ligt ook aan het spel he, het ene spel gebruikt beter de FF dan het andere spel. Simulaties zijn uiteraard veel boeiender qua FF.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met welke spellen heb je het uitgeprobeerd?

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
In de spelopties van de software bij het stuur kun je allerlei effecten van de FF testen. Dus probeer ze daar eens zou ik zeggen
Ik denk echter dat het eerder aan het spel ligt, al weet ik niet welk spel je speelt ermee:)

Verwijderd

Microsoft maakt geen stuurtjes meer hellaas, deze waren zeker goed.

ik weet niet welk spel je er mee gespeeld heb(ik gok NFS: U)

in de meeste spellen kan je de efecten regelen, op anders bij de instellingen van het stuur.

als het goed merk je wel dat b.v. met driften in NFS: U dat je moeilijker tegen dan mee stuurt in een slip.

en voor de rest moet het wel een beetje subtiel feedback geven.
het is natuurlijk niet de bedoeling dat als je de rand of een tegenstande e.d. raak dat het stuur uit je handen slaat.

wat je wel kan doen om te testen is gewoon een stuk rijden zonder het stuur vast te houden, dan zal je waarscheinlijk wel zien dat die naar links en rechts beweegt.
of gewoon de button test bij de calibratie

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11-2025
die momo heeft wel een paar minuutjes instelwerk nodig
in eerste instantie kreeg ik hem niet helemaal aan t werk in nfsu.
De effecten zijn toch beter dan de microsoft sidewinder (enkel heel veel gespeelt in nfs3 hp)
De sidewinder was anders wel een pracht van een ding, alleen jammer dat sommige knopjes het niet goed kunnen volhouden, ...

Als k jou was zou k toch maar eens gaan kijken naar de instellingen in de profiler van logitech. Deed bij mij iig een heel pak.

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

Verwijderd

Topicstarter
ik speel NFS HP2 ermee, ik zal de instellingen eens wijzigen. als ik trouwens auto centreren uitzet, dan is hij al een stuk lastiger in bedwang te houden.

Verwijderd

wat je kan doen is een NFS: HP2 profile downloaden voor de logitech profiler.

deze heeft als het goed is de beste instellingen voor het spel.
anders kijken of er een driver update is
Pagina: 1