Zit lekker een stukkie te surfen, kom ik dit artikel tegen op Tweakers.net
Nu heb ik afgelopen disndag een Axim X3 besteld, kosten: 236 euro
Ik heb voor betalingswijze gekozen voor vooruit betalen, maar nog niets overgemaakt.
Als ik dus kijk naar de Specs van de X3 en de X30 624MHz versie, en zeker naar de prijs, kom ik tot conclusie: Niets overmaken, en de bestelling laten annuleren (hoef ik niets voor te doen)
De X30 624MHz kost in de USA 349, en dat is volgens GWK.nl 297 euro.
* RaZ ziet dollar tekens.
SPECS! (Opgemaakt in de vorm van: deze punten intresseren mij het meest)
* Ex. shipping en eventueel invoer-rechten cq. belasting.
invoer/belasting is volgensmij maar Max 19%, en dan kom ik op een bedrag van: 352 euro. (goedkoper dan een Axim X3i
Is het verstandig om dit apparaat in de USA te bestellen? Komt er nog iets bij kijken als ik dit bestel? Wil namelijk niet voor rare verassingen staan.
Je moet dus op de Site van Dell in USA een account maken, zie dus nergens een optie staan LAND, dus ik neem aan dat dit niet eens mogenlijk is vanuit een ander land dan de USA zelf.
Laat ik dus nu net niemand kennen die daar momenteel verblijft
Iemand ideeën hoe ik dit ding hierheen kan krijgen?
Nu heb ik afgelopen disndag een Axim X3 besteld, kosten: 236 euro
Ik heb voor betalingswijze gekozen voor vooruit betalen, maar nog niets overgemaakt.
Als ik dus kijk naar de Specs van de X3 en de X30 624MHz versie, en zeker naar de prijs, kom ik tot conclusie: Niets overmaken, en de bestelling laten annuleren (hoef ik niets voor te doen)
De X30 624MHz kost in de USA 349, en dat is volgens GWK.nl 297 euro.
* RaZ ziet dollar tekens.
SPECS! (Opgemaakt in de vorm van: deze punten intresseren mij het meest)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Axim X3 Axim X30
CPU: 300MHz 624MHz
RAM: 32MB 64MB
ROM: 32MB 64MB
Built-In: n/a BlueTooth
n/a Wireless 802.11b
Accessoires: USB cable USB docking station
Power-Cord
Prijs: 236 euro 297 euro * |
* Ex. shipping en eventueel invoer-rechten cq. belasting.
invoer/belasting is volgensmij maar Max 19%, en dan kom ik op een bedrag van: 352 euro. (goedkoper dan een Axim X3i
Is het verstandig om dit apparaat in de USA te bestellen? Komt er nog iets bij kijken als ik dit bestel? Wil namelijk niet voor rare verassingen staan.
Je moet dus op de Site van Dell in USA een account maken, zie dus nergens een optie staan LAND, dus ik neem aan dat dit niet eens mogenlijk is vanuit een ander land dan de USA zelf.
Laat ik dus nu net niemand kennen die daar momenteel verblijft
Iemand ideeën hoe ik dit ding hierheen kan krijgen?
Ey!! Macarena \o/