Toon posts:

[ATi 9600] Geen beeld meer!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb net een probleem gekregen met mijn Ati 9600 :( Ik wou net nieuwe drivers gaan installeren, omdat ik problemen had met FarCry. Tijdens het spelen haperde alles steeds(mijn vriend had hetzelfde probleem als ik, toen hij nieuwe drivers had geinstallerd was het probleem opgelost.
Halverwege de installatie ging het vast zitten(Niet mijn computer) eigenlijk was de installatie nog niet begonnen. Hij was zich aan het voorbreiden volgens mij, want ik had nog op niks gedrukt. Ik verloor mijn geduld(heel dom), dus wilde ik via Ctrl,ALt+Del ''taak beindigen'' doen. Toen liep de computer vast. Dus heb ik maar via het 'aan knop' uit en aan gedaan. De computer startte zich op, toen het bij het Inlog scherm kwam was alles zwart. Ik heb via de toestenboord ingelogd, maar het het bleef zwart.
Ik heb de videokaart eruit en weer in gedaan, maar het scherm blijft zwart. Ik heb dus maar mijn oude videokaart weer in gedaan.

Kan iemand me helpen??? Hoe kan Ati 9600 drivers verwijderen terwijl mijn Ati 9600 videokaart niet erin zit??? Ik wilde via cd uninstallen maar hij zegt dat ik de juist kaart erin moet stoppen.

PS. Alle snoertjes enzo zitten allemaal goed en ik krijg geen piepjes. Tot het inlog scherm heb wel gewoon scherm.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Kan je in veilige modus wel in windows komen?

Edit: Dit eens proberen: C:\Program Files\ATI Technologies\UninstallAll\AtiCimUn.exe ?

[ Voor 50% gewijzigd door pisart op 20-05-2004 20:22 ]

Verwijderd

Met de oude kaart gaat het ook, maar je moet het niet via de CD-ROM doen.

Ga gewoon naar control panel, dan naar software, dan daar ATI driver + control panel deinstaleren

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Tijdens het booten snel op F8 rammen, dan krijg je een menu en je kan ergens iets in de aard van "opstarten in vga modus" kiezen en je start met basis-graphics-settings. Erg handig als je wat verknoeid hebt met drivers en instelling.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Je kan met een andere videokaart eventueel in veilige modus bootten en je hardware deinstalleren of resetten met Regcleaner (www.jv16.org).

[bij de NT series]
Volgende keer als je dit ziet, niet weer aanloggen, je last known good wordt weggeschreven op het momnet dat je aangelogd bent en kan je die optie niet meer terug zetten.

O en misschien is system restore nog een optie?

Meh ...

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 21:29
Ati heeft overigens een net programmaatje dat je drivers en alle ati related software van je pc verwijdert. drivers, demo's etc etc. Anders een driver-killer voor de catalyst drivers.

Verder mag je iets meer tijd besteden aan je typwerk om het voor ons leesbaarder te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was de Safemode helemaal vergeten 8)7 Mijn probleem is opgelost. Ik heb gewoon weer m'n ATi 9600 in gestoken en in de Safemode opgestart. Zo heb ik de drivers en de software de-installeerd. Toch bedankt voor jullie reactie _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 22:46 ]

Pagina: 1