Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

P166 tweaken, ideeen?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:14

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Onze oude(antieke) computer:
Pentium 166
64mb edo-ram
8mb videokaart
soundblaster videokaart

Heb ik weer aan de praat gekregen en ik ben inmiddels wel uitgekeken op spelletje uit zijn tijd.

Nu wil ik deze een beetje gaan tweaken: oc-en (Iemand anders hier op GOT kreeg em op 249), ff een window maken, Neon erin, ff coole fan erbij.

Nu is dit mijn idee, echter is het niet orgineel.
Wie geeft zijn orginele idee te koop ?

Zie ondertitel

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

in een knuffelbeest frotten?

weet iemand nog een leuke signature?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:05

sapphire

Die-hard pruts0r

Áls je een window en een 'neon' erin wilt zit je in dit subfora denk iets verkeerd, dan kun je beter naar CME ;)
Maar als je wilt OCen zit je hier wel goed, probeer eens in de handleiding van je mobo de Multiplier jumpers te zoeken, zet deze dan ipv. de standaard 2,5 eens op 3 loopt ie gelijk al op 200mhz, zga. alle P166 jes willen dat wel doen :)

Gabriël AM5

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 11:13

Twarp

just grin...

Alles wat je wil gaan doen, betreffende OC'en, hangt nu voornamelijk af van je mamaplank en je CPU. Stoei eens met de FSB en de multiplier zou ik zo zeggen.

Meh ...

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:14

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Twarp schreef op 20 mei 2004 @ 20:21:
Alles wat je wil gaan doen, betreffende OC'en, hangt nu voornamelijk af van je mamaplank en je CPU. Stoei eens met de FSB en de multiplier zou ik zo zeggen.
Is dat orgineel dan 8)7

Zie ondertitel

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit soort topics zijn niet de bedoeling van DOC, je mag zelf eens gaan breinstormen, en naar oc'zaken op zoek gaan. Zomaar vragen om ideetjes beginnen we iig niet aan ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.