[DAoC] Meerdere keren inloggen?

Pagina: 1
Acties:

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoi, ik speel sinds kort Dark Age of Camelot, maar nu vroeg ik me af of je met twee computers op hetzelfde account kunt spelen met slechts één CD-key? Wel vanaf hetzelfde IP dus.

Kom er met Google in ieder geval niet uit...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
Ja, lijkt me wel in ieder geval. Je logt in met een unieke username/password, dus je zou desnoods ook met een heel ander IP kunnen spelen (moet ook wel, want sommige mensen hebben een Dynamic IP).

Maar wat heeft je tegengehouden om dit niet even uit te proberen? :)
edit:
Alhoewel het tegelijkertijd denk ik niet zomaar kan, want meestal heb je maar één character en die kan je natuurlijk niet vanaf twee plaatsen tegelijk besturen :+

Hierdoor zou je dan ook met twee mensen één account kunnen delen, met ieder z'n eigen character, reken er dus maar niet op dat dat kan...

[ Voor 39% gewijzigd door Hahn op 20-05-2004 20:23 ]

The devil is in the details.

• Genghis Khan
  • Niet online
December schreef op 20 mei 2004 @ 20:19:
Ja, lijkt me wel in ieder geval. Je logt in met een unieke username/password, dus je zou desnoods ook met een heel ander IP kunnen spelen (moet ook wel, want sommige mensen hebben een Dynamic IP).

Maar wat heeft je tegengehouden om dit niet even uit te proberen? :)
Ik ben nu de install dir aan het overpompen, duurt alleen wel even :).

Ik bedoel dus dat er twee computers tegelijkertijd ingelogd staan onder dezelfde account.

Edit: Ja dat is wel zo. Maar als je twee characters tegelijk kunt levelen is dat natuurlijk wel cool :).

Ik zal zo mijn bevindingen posten, ben benieuwd of het spel draait op een TNT2 M64 :+.

[ Voor 16% gewijzigd door Genghis Khan op 20-05-2004 20:24 ]

Verwijderd

Genghis Khan schreef op 20 mei 2004 @ 20:21:
[...]

Ik ben nu de install dir aan het overpompen, duurt alleen wel even :).

Ik bedoel dus dat er twee computers tegelijkertijd ingelogd staan onder dezelfde account.

Edit: Ja dat is wel zo. Maar als je twee characters tegelijk kunt levelen is dat natuurlijk wel cool :).

Ik zal zo mijn bevindingen posten, ben benieuwd of het spel draait op een TNT2 M64 :+.
Zal ik alvast maar: nee zeggen? Ok. Nee :P
2x inloggen op het zelfde account werkt niet :)
2x daoc kopen wel :P
--
Ik heb het zelf ook geprobeert (op zelfde pc)
2x daoc starten. Bijde keren wachtwoord etc intypen. en proberen tegelijk op LOGIN te drukken :P
Maar hij tuint er niet in :P

Hij zegt dan: Account already logged in

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:46:
[...]

Zal ik alvast maar: nee zeggen? Ok. Nee :P
:'( :+.
Hij zegt dan: Account already logged in
Da's wel jammer dan :{.

Dan houdt het op dus. Thanks anyway :).

Verwijderd

gewoon 2 accounts nemen, spelen in windowed mode en tegelijk gamen :)

zelf ook poosje gedaan
Pagina: 1