[LINUX] Webserver bandwith limitation

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik ben bezig met Webmin, werkt erg fijn en goed vind ik zelf. Nu wil ik alleen virtual servers limiten op bandwith per maand. Binnen webmin is hier nog geen oplossing voor en zou mogelijk op de "wishlist" staan. Nu wil ik toch een kijken of ik dit zelf niet kan invoegen binnen webmin. Ik zal de mod_throttle module hier voor toe moeten passen binnen apache heb ik begrepen. Na enig wat zoeken kom ik hier niet helemaal uit omdat ik dit natuurlijk via de webinterface in wil kunnen stellen.

Ik hbe wat gegoogled op de combinatie webmin/mod_throttle maar dit levert niet veel positief op. Op de naam mod_throttle zelf is natuurlijk veel te vinden maar dan nog zou ik graag weten wat voor soort informatie er hier over beschikbaar is.

(Ik lees en zoek ondertussen nog wat door :) )

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 23:50

igmar

ISO20022

Je zal dat zelf moeten implementeren als een webmin module, andere opties zijn er (nog) niet.

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
igmar schreef op 20 mei 2004 @ 21:17:
Je zal dat zelf moeten implementeren als een webmin module, andere opties zijn er (nog) niet.
Yep das waar, nu de vraag hoe dit aan te pakken. Normaal gesproken kun je de modulen van apache binnen webmin gewoon aanvinken..... Ik denk echter dat ik alleen moet zorgen dat als ik dit laad dat ik ergens bij de virtual-servers een stukje inbouw waar ik het aan kan geven.

Aan de andere kant de vraag..... is dit wel zelf te doen ? Natuurlijk wel, maar anders had het wellicht allang in webmin gezeten ?

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Mhhhh na enig wat speurwerk denk ik dat dit vrij lastig gaat worden. Zijn er mensen die me iets op weg kunnen helpen ? Ik zal later even posten wat ik gevonden heb.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat je gewoon moet kijken hoe webmin bij andere modules werkt, en die jatten/kopieren en aanpassen voor de mod_diejewil, bij mijn weten is webmin open source namelijk :)
Dit lijkt me iets dat jij wil, en jij dus op dit moment ook uit mag gaan vinden, en niet dat wij je aan het handje gaan houden :)

[ Voor 9% gewijzigd door blaataaps op 21-05-2004 12:12 ]

Dit topic is gesloten.