Toon posts:

installatiecode

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een legale versie van windows xp prof.,en ben van plan om deze opnieuw te installeren.Maar ik ben er achter gekomen dat ik mijn installatiecode kwijt ben 8)7 .Kan ik via windows deze code nog terug vinden of met ik met de helpdesk van windows bellen want ik ben wel geregistreerd??

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:40
Lijkt me stug, heb je nog een aankoopbewijsje ?

This space intentionally left blank.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Dit klinkt als een warez request. Hier mag dus niet op geantwoord worden.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
the_shadow schreef op 20 mei 2004 @ 18:59:
Dit klinkt als een warez request. Hier mag dus niet op geantwoord worden.
Lees de draad voor je blaat.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
Google ff op VIEWXPKEY.EXE
Daarmee kun je je huidige serial achterhalen..

wel vreemd dat je m kwijt bent, volgens mij moet je m toch officeel op je kast vastplakken?

edit:
http://member.ctinets.com/~alanhkg888/Download/ViewXPKey.exe

[ Voor 18% gewijzigd door DJSmiley op 20-05-2004 19:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat een onzin zeg een warez request het is gewoon een vraag en geen request.
Het aankoopbewijs heb ik niet meer!!!!!!!!!!!BEN IK KWIJT

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 18:57:
ik heb een legale versie van windows xp prof.,en ben van plan om deze opnieuw te installeren.Maar ik ben er achter gekomen dat ik mijn installatiecode kwijt ben 8)7 .Kan ik via windows deze code nog terug vinden of met ik met de helpdesk van windows bellen want ik ben wel geregistreerd??
Als je bij Microsoft geregistreerd hebt een je hebt je aankoopbewijs nog, kan je volgens mij een nieuwe code aanvragen. Heb je daar geen zin in, dan kan je met AIDA32 (overal te vinden met Google) je serial eruithalen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DJSmiley schreef op 20 mei 2004 @ 19:01:
Google ff op VIEWXPKEY.EXE
Daarmee kun je je huidige serial achterhalen..

wel vreemd dat je m kwijt bent, volgens mij moet je m toch officeel op je kast vastplakken?
gelul, tis geen OEM

en Dash8: doe es ff rustig knul

[ Voor 6% gewijzigd door HunterPro op 20-05-2004 19:03 ]

• the_shadow

the_shadow

sdomburg schreef op 20 mei 2004 @ 19:00:
[...]

Lees de draad voor je blaat.
Toen ik de draad voor me kreeg was hij nog leeg, niet zo aangebrand alsjeblieft. :X

Wat die licentie betreft: de code staat op het boekje. Zonder boekje dus geen licentie. Je kan dan namelijk niet meer aantonen dat jij hem officieel hebt gekocht. Als je hem OEM bij je computer hebt, dan staat de code zoals al gezegd netjes op je kast.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
HunterPro schreef op 20 mei 2004 @ 19:02:
[...]

gelul, tis geen OEM

en Dash8: doe es ff rustig knul
Zelfs bij een OEM licentie hoeft het niet dacht ik. Je moet alleen een voor de computers die je hebt een geldige licentie hebben, de serial boeit niet.
the_shadow schreef op 20 mei 2004 @ 19:04:
[...]
Toen ik de draad voor me kreeg was hij nog leeg, niet zo aangebrand alsjeblieft. :X
Toen jij 'm las was er reeds een topicstart.

[ Voor 28% gewijzigd door sdomburg op 20-05-2004 19:05 ]

• the_shadow

the_shadow

[quote]sdomburg schreef op 20 mei 2004 @ 19:04:
[...]

Zelfs bij een OEM licentie hoeft het niet dacht ik. Je moet alleen een voor de computers die je hebt een geldige licentie hebben, de serial boeit niet.

[...]
[quote]

Bij computers die met OEM worden geleverd moet het licentie stikkertje op de kast zitten. Op dat stikkertje staat ook de code. Het is zelfs zo dat als je hardware veranderd aan je computer, dat de licentie officieel niet geldig meer is (andere processor er in == weg OEM licentie, omdat je computer nu niet meer OEM is, maar aangepast).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.