Hallo beste tweakers.
Ik heb nu al een tijd lang een probleem waar ik me zo langzamerhand helemaal kapot aan loop te ergeren (Nouja, ik begin het zat te worden)
Als ik wat op het toetsenboard typ dan begint het geluid in winamp en media player te haperen.
Wat me opvalt is dat als ik een toets langer ingedrukt hou dan blijft me muis ook hangen tegelijkertijd met het haperen. (Dus de muis gaat ook haperen
zie ik net)
Bestrurings systeem: Windows XP Prof.
AMD 2600 @ 3200
1024 DDR PC3200
Asus A7N8X-X
Hercules Fortissimo 7.1
Radeon 9800 @ pro
Ik heb (tot hoeverre ik weet) van alle hardware de nieuwste drivers.
Zelf heb ik ook XP al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dat lijkt niet te helpen.
Misschien een bios setting? Of misschien iets in XP, ik weet het niet meer.
En met de search ben ik nog geen antwoord tegen gekomen dat mij heeft kunnen helpen.
Ook een systeem scan op virussen/keyloggers/ander gespuis laat niks zien.
Aangezien ik het haperen vooral met het geluid merk zet ik deze vraag maar in AV.
Alhoewel ik dus ook net zag dat de muis ook hapert. Vreemd.
Volgens mij is het wel begonnen sinds ik de Hercules erin heb gezet.
(En dan kun je denken: "Raus die Hercules d'r aus", maar dan heb ik dus niet al mn speakers meer en de rest van me setup).
Ik heb nu al een tijd lang een probleem waar ik me zo langzamerhand helemaal kapot aan loop te ergeren (Nouja, ik begin het zat te worden)
Als ik wat op het toetsenboard typ dan begint het geluid in winamp en media player te haperen.
Wat me opvalt is dat als ik een toets langer ingedrukt hou dan blijft me muis ook hangen tegelijkertijd met het haperen. (Dus de muis gaat ook haperen
Bestrurings systeem: Windows XP Prof.
AMD 2600 @ 3200
1024 DDR PC3200
Asus A7N8X-X
Hercules Fortissimo 7.1
Radeon 9800 @ pro
Ik heb (tot hoeverre ik weet) van alle hardware de nieuwste drivers.
Zelf heb ik ook XP al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dat lijkt niet te helpen.
Misschien een bios setting? Of misschien iets in XP, ik weet het niet meer.
En met de search ben ik nog geen antwoord tegen gekomen dat mij heeft kunnen helpen.
Ook een systeem scan op virussen/keyloggers/ander gespuis laat niks zien.
Aangezien ik het haperen vooral met het geluid merk zet ik deze vraag maar in AV.
Alhoewel ik dus ook net zag dat de muis ook hapert. Vreemd.
Volgens mij is het wel begonnen sinds ik de Hercules erin heb gezet.
(En dan kun je denken: "Raus die Hercules d'r aus", maar dan heb ik dus niet al mn speakers meer en de rest van me setup).