Hoe overschreven Word bestand te herstellen? *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114408

Topicstarter
Goede middag,

Heb een groot probleem!

Vanmiddag ben ik bezig geweest met het maken van wat schoolwerk op de pc
(words).
Meerdere malen opgelagen, en op een gegeven moment kwam het bericht wil u dit bestand overschrijven.
aangezien ik gewoon het icoontje opslaan gebruik, is dit vrij ongewoon.
ik was lekker bezig en drukte eigenlijk uit gewoonte op ok.

probleem is dus nu dat ik een ander school document kwijt ben (overschreven) en twee keer het zelfde nieuwe bestand heb :C

Nou weet ik dat vroegahh via norton commander er een optie was om dit weet terug te draaien.
heeft iemand enig idee of dit nog terug te draaien is, in windows of via een ander prog. en hoe dat dan moet?

alvast bedankt

Jan

edit:: Het bestand wat ik overschreven heb heb ik niet open gehad, eigenlijk een soort van opslaan als reacties als je dan een bestand selecteerd, ook heb ik de pc nog niet uit gehad ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 114408 op 20-05-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk even in de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ - hierin staan wel een aantal tips wat betreft data recovery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63940

gebruik GetDataBack for Fat (of For NTFS)...ff geen andere bewerkingen uitvoeren op je schijf, anders heb je kans dat dat gebied overschreven word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan pas ik toch even je titel aan zodat duidelijk is waar het over gaat; huge probleem zegt namelijk niet zoveel ;)

Huge problem met 'opslaan als' > Hoe overschreven Word bestand te herstellen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114408

Topicstarter
Hartstikke bedankt mensen, heb erg veel aan jullie hulp gehag

TOP!!!

met vriendelijke groet

Jan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Anoniem: 114408 schreef op 21 mei 2004 @ 19:59:
Hartstikke bedankt mensen, heb erg veel aan jullie hulp gehag

TOP!!!

met vriendelijke groet

Jan :)
Doe je medemensen een pleziertje terug en vertel ons hoe je het hebt opgelost? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1