Voor mijn eindwerk, ga ik een werkje maken over barebones. En ik zou graag juiste nederlandse informatie vinden over de evolutie van barebones en de voordelen tegenover andere informatie. Kan iemand me daarbij helpen. Ik zou jullie voor eeuwig dankbaar zijn
Het lijkt me nou niet dat iemand de evolutie van de barebone heeft vastgelegd, lijkt me namelijk niet echt wereldschokkend.
Voor- en nadelen kan je zelf ook wel bedenken neem ik aan, kleiner dus handzamer en onopvallender maar ook meer warmteontwikkeling en minder ruimte intern voor hardware
Voor- en nadelen kan je zelf ook wel bedenken neem ik aan, kleiner dus handzamer en onopvallender maar ook meer warmteontwikkeling en minder ruimte intern voor hardware
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ik zou graag vinden dat je zelf wat meer moeite doet ipv hier je vraag neer te plempen 
Zoals Hydraulik-Phunk al zei: Voor en nadelen kan je zelf wel bedenken, zo moeilijk is dat niet.
En anders ga je naar een computerwinkel die pc's bouwt op maat en vraag je wat hun van barebonesystemen vinden in vergelijking met een 'normaal' systeem.
Zoals Hydraulik-Phunk al zei: Voor en nadelen kan je zelf wel bedenken, zo moeilijk is dat niet.
En anders ga je naar een computerwinkel die pc's bouwt op maat en vraag je wat hun van barebonesystemen vinden in vergelijking met een 'normaal' systeem.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
We zijn hier niet om je huiswerk voor je te maken 
Zie:
[FAQ]FAQ[/FAQ]
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Zie:
[FAQ]FAQ[/FAQ]
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()