Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe verwijder ik I-mode instellingen uit Siemens MC60?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er geen hout meer van. Kan iemand mij uit de brand helpen? Ik heb van mijn broer een Siemens MC60 overgenomen, waar een KPN-simlock op zat. Dat simlock heb ik laten verwijderen. Maar in de verbindingsprofielen staat nog steeds I-mode bovenaan, en ik krijg daar niet mijn Telfort profielen voor in de plaats tijdens het handmatig invullen van de instellingen. :'(

Dat stomme I-mode blijft daar maar staan! Kan ik mijn telefoon nog geschikt krijgen voor WAP en MMS via Telfort, of heb ik een telefoon gekocht die ik beter meteen in de prullenbak kan gooien? (Alhoewel; ik kan er wel mee bellen ;) )

Alvast hartelijk dank!

Susan

Verwijderd

Lees de gebruiksaanwijzing eerst voordat je gaat blaten!! Daar staat precies beschreven hoe je de telfort instellingen kan ingeven, opslaan en kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Zó zeg, sta jij hier bekend om je vriendelijkheid!?

Ik héb de gebruiksaanwijzing gelezen, ik heb via info van de site van Telfort zelfs alles stap voor stap ingevoerd, maar dat door KPN voorgeprogrammeerde I-mode profiel kan ik níet wijzigen, níet verwijderen en níet vervangen door mijn Telfort profiel (dat ik dus wel helemaal heb ingevoerd, maar niet geactiveerd krijg door dat hardnekkige I-mode profiel!)!

En van de gebruiksaanwijzing hoef ik het ook niet te hebben, want daar staat niet precies in hoe het zou moeten. Er staat alleen welk menu je moet hebben om een profiel in te voeren en zoek het verder maar lekker zelf uit :|

Ik zou het op prijs stellen als iemand serieus met me meedenkt en me op weg helpt. Aan lullige opmerkingen heb ik nix.

Dankje,
Susan.

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 01:06
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 00:01:
Zó zeg, sta jij hier bekend om je vriendelijkheid!?

Ik héb de gebruiksaanwijzing gelezen, ik heb via info van de site van Telfort zelfs alles stap voor stap ingevoerd, maar dat door KPN voorgeprogrammeerde I-mode profiel kan ik níet wijzigen, níet verwijderen en níet vervangen door mijn Telfort profiel (dat ik dus wel helemaal heb ingevoerd, maar niet geactiveerd krijg door dat hardnekkige I-mode profiel!)!

En van de gebruiksaanwijzing hoef ik het ook niet te hebben, want daar staat niet precies in hoe het zou moeten. Er staat alleen welk menu je moet hebben om een profiel in te voeren en zoek het verder maar lekker zelf uit :|

Ik zou het op prijs stellen als iemand serieus met me meedenkt en me op weg helpt. Aan lullige opmerkingen heb ik nix.

Dankje,
Susan.
Het is niet direct te bedoeling om te flamen (Uitlokken).
Wat wel de bedoeling is is dat je aangeeft wat je allemaal precies gedaan hebt.

Tweakers zijn over het algemeen ook zo vriendelijk om te groeten, dus dat dat ook niet in ieder post thuishoort. Dus groet niet.
En verder raad ik je aan de FAQ te lezen.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Nou lekkere welkomst hier :P Ben je al een keertje langs de KPN winkel gelopen? Of als je toch de simlock eraf heb laten halen (illegaal?) dan kunnen ze daar ook misschien een nieuwe software versie erop zetten, zonder die I-mode instellingen van KPN.

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Ruzor schreef op 21 mei 2004 @ 00:17:
Nou lekkere welkomst hier :P Ben je al een keertje langs de KPN winkel gelopen? Of als je toch de simlock eraf heb laten halen (illegaal?) dan kunnen ze daar ook misschien een nieuwe software versie erop zetten, zonder die I-mode instellingen van KPN.
Kijk, dat is nou een tip waar ik wat mee kan... ;)
Pagina: 1