Toon posts:

TV-Out bij ati kaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik tv-out inschakel via de ati drivers is het beeld te groot voor de tv en gaat het geeld naar onder/boven/links/rechts als ik mijn muis tegen de randen houd..
Dit is erg irritant als ik een film aant het kijke ben want hij gaat steeds uit het midden..
Hier stond niets over in in de tv out faq :'( hoe is dit te fixen? en nee overlay is geen optie omdat ik dan geen ondertitels heb |:( (bsplayer)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 16:35 ]

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 18:55
Resolutie veranderen, nu draai je gok ik 1024x768, zet die ff 800x600

-

Verwijderd

Topicstarter
2Cool2Rule schreef op 20 mei 2004 @ 16:36:
Resolutie veranderen, nu draai je gok ik 1024x768, zet die ff 800x600
van mn normale beeld staat op 1152x864 en tv op 640x480 (kan ik niet vandere). maakt het dan uit als ik de reso van mijn normale beeldscherm verander? ff proberen :+

jah dat werkt :P beeld blijft stilstaan :D aleen best wel irri dat ik dan steeds mn reso moet verandere.. staan ook meteen mn tachtigduizend icoontjes meteen weer door elkaar :( is r geen andere oplossing? }:O

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 16:42 ]

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
zet clone mode op theater onder overlay (display properties --> advanced --> overlay --> clone mode --> theater mode).
dan zal je film altijd op fullscreen op het 2de scherm verschijnen (in dit geval de tv dus) in de hoogste resolutie die hij aan kan (of iniedergeval de resolutie waar hij op dat moment op staat).
kan zijn dat je fff moet uitzoeken waar de andere 2 opties op moeten staan. maar daar kom je zelf wel uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Countess op 20-05-2004 16:45 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Topicstarter
Countess schreef op 20 mei 2004 @ 16:44:
zet clone mode op theater onder overlay (display properties --> advanced --> overlay --> clone mode --> theater mode).
dan zal je film fullscreen of het scherm verschijnen in de hoogste resolutie die hij aan kan.
kan zijn dat je fff moet uitzoeken waar de andere 2 opties op moeten staan. maar daar kom je zelf wel uit.
jah dat weet ik maar zoals in de starttopic staat.. dan heb ik geen ondertitels (via bsplayer)..

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
dan heb je toch echt iets fout gedaan ergens in bsplayer want hier werkt het prima met bsplayer

of heb je de aspect ratio niet goed staan in de clone mode, dat de ondertiteling weg valt ofzo.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Topicstarter
Countess schreef op 20 mei 2004 @ 16:47:
dan heb je toch echt iets fout gedaan ergens in bsplayer want hier werkt het prima met bsplayer

of heb je de aspect ratio niet goed staan in de clone mode, dat de ondertiteling weg valt ofzo.
mja bij alle opties zie ik wel gewoon de film perfect maar geen ondertitels.. :'( op zelfde moment zie ik wel ondertitels op mijn normale beeld.

ik heb het over losse ondertitels he, die je met bsplayers onder divx films plakt.. die krijg je met de overkay functie gewoon niet te zien.. omdat hij aleen de film laat zien er voor de rest niets, ook het menu etc niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 18:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
kickjuh :+
Pagina: 1