Wireless en Vaste verbinding tegelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 15:08
is het mogelijk om in mijn laptop mijn 54 mbit wireless verbinding actief te hebben en ook nog is de normale 100 mb netwerk kaart

dus stel je bent iets aan het downloaden of vanaf het netwerk aan het kopieren dat het over de 100 mbit gaat , je trekt je gewone netwerkkabel er uit en hij gaat gewoon gelijk verder op die wireless dus dat de verbinding niet weg valt

BarryMel

• rik
  • Laatst online: 23:28

rik

Helaas, je zit met twee nics met twee verschillende IPs, dat gaat dus niet werken ben ik bang :)

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

misschien dat je met nic-express iets als een fail-over verbinding kan maken door een team te maken van beide....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10

klown

geek

rik schreef op 20 mei 2004 @ 16:30:
Helaas, je zit met twee nics met twee verschillende IPs, dat gaat dus niet werken ben ik bang :)
Klopt, standaard werkt dat niet :-)
Hij pakt meestal de 100MBit connection en als je de stekker eruit haalt wordt dat gewoon een error, tenminste dat is mijn ervaring ;-)

Het zou ook te mooi zijn om waar te zijn dat het in 1 keer werkte ;-)

Maargoed...als je met 100Mbit aan het downen bent laat ik m'n laptop wel een paar minuten langer aan de 100Mbit hangen tot ik de data binnen heb, zolang kan dat nooit duren :+

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• barrymel
BN schreef op 20 mei 2004 @ 16:37:
misschien dat je met nic-express iets als een fail-over verbinding kan maken door een team te maken van beide....
ja zo iets zat ik ook aan te denken, de wat duurdere netwerk kaarten voor servers hebben dat in de software zitten maar dat zit hier niet bij, is het ook mogelijk met andere software ?

BarryMel

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

NIC Express en Google zijn je vreinden....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• barrymel
BN schreef op 20 mei 2004 @ 16:41:
NIC Express en Google zijn je vreinden....
dat zag er op het eerste oog goed uit :)

maar zodra ik het geinstlalleerd heb, dan na een reboot is mijn draadloze verbinding niet meer beschikbaar, na een uninstall van het programma komt de draadloze verbinding weer op......... heel vaag.........

BarryMel

Pagina: 1