Toon posts:

HP 435 Photosmart of Medion MD 2998 mee op reis ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ga binnenkort een grote reis door Azie maken en ik wil die goed vastleggen. Ik kan beschikking over 1 van bovenstaande cameratypes. Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die ervaring met beide camera's en reizen hebben en mij een advies kunnen doen over welke mee te nemen. Is de HP 435 b.v. goed genoeg? Of de Medion echt veel beter. De specs zijn namelijk verschillend, maar de niet gegeven kwaliteit van b.v. de lenzen is heel erg belangrijk en daar heb ik geen ervaring mee.

Groeten,
Almar.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-02 13:48

TheBorg

Resistance is futile.

Op DPreview staan vast wel leuke revieuws van die twee cameras.

Verwijderd

Topicstarter
Nee die MD 2998 staat er niet op! Daarom besloot ik ook het hier maar te vragen...

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt, hier kan ik iets mee.

Maar was ook benieuwd naar iemand die echt die twee camera's heeft gehad. Verschillende verhalen door verschillende mensen over kwaliteit vergelijken is namelijk moeilijk...

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 22:31
Ik heb zelf de HP435 als tweede digicam. Ik heb daarnaast ook een Canon Powershot A40. De HP zou 5 megapixel moeten hebben (interpolarized) en 3 Megapixel "normaal". De Canon heeft 2 Megapixel. Ik vind persoonlijk dat de Canon vele mooiere foto's maakt dan de HP camera. Vooral als het iets donkerder is zijn de foto's van de Canon mooier.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Pagina: 1