Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb bij de AH die pc uit van de Bonus aanbieding gekocht. Ben er erg content mee. Nu zit daar ook een mooie USB RF Remote controller bij.

Leuk ding, maar de software die erbij zit, staat me niet echt aan.
Zijn daar ook andere tools voor, om die remote te besturen?
die bijvoorbeeld door op een knop te drukken je MP3 speler opent en dan simpel door op de PLay en stop knop je mp3tjes afspeelt.
Dat je op een knop drukt en je Verkenner opent en je dan door op wat remote knoppen te drukken je een foto slideshow kunt starten?
Ik heb al op de X10 site gekeken waarvan je door door de install driver software heen gestuurd wordt, maar daar kom ik niets verder mee. Zwaar vage tools staan daar...

Jullie een idee?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:18

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Google :? Search :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 08:41

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

offtopic:
nutteloze post....

probeer girder is, misschien ondersteunt ie de AH afstandbediening wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd hoe jij googeld of welke google versie jij gebruikt...
Ik kom niet ver iig.

• Freee!!

Freee!!

Master_Egg schreef op 20 mei 2004 @ 16:14:
[...]
offtopic:
nutteloze post....
Hij vroeg om ideeën en toonde totaal geen teken van zelfwerkzaamheid.
probeer girder is, misschien ondersteunt ie de AH afstandbediening wel.
Interessant idee, maar is het geen idee om dan meteen even een link te geven :?
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 16:20:
[...]
Ben benieuwd hoe jij googeld of welke google versie jij gebruikt...
Ik kom niet ver iig.
Ik heb nog niet serieus gekeken naar wat ik kan vinden met relevante zoektermen uit jouw startpost, maar even vermelden dat je het geprobeerd hebt en met welke zoektermen levert over het algemeen meer en nuttiger reacties op.

Aanvulling:
Ik heb even op Google gekeken (zoektermen: USB RF remote download free), maar niks relevants kunnen vinden.

[ Voor 43% gewijzigd door Freee!! op 20-05-2004 16:30 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Verwijderd

Topicstarter
@MR. Liu: googlen komt normaliter in beeld voordat men hier een post neerzet.

Om even te melden wat voor google uitkomsten er zoal komen: fotocamera's met remote, handleidingen hoe een remote controller te maken, verkopers van remote controlers. Maar ook enkele tools, waarvan Girder er ook een was. Verder heb ik me uitgeleefd op:
WinLirc,
IRassistant
Xcom033
Boom2000
Xfire
IRex (infrared excecuter)
Activehome

Deze tools krijg ik wel aan de praat maar communiceren niet met de afstandsbediening. Sommige ontvangen wel degelijk een signaal maar kunnen er verder niets mee... Dus ook Girder laat me in t ongewis...

Verwijderd

Topicstarter
vromt dit misschien een probleem:

de remote is RF en dus niet IR
RF => Radio Frequention
IR => InfraRed

????

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 16:37:
@MR. Liu: googlen komt normaliter in beeld voordat men hier een post neerzet.
Volkomen waar, maar vermeld het de volgende keer even, er zijn er teveel die die stap overslaan.
Om even te melden wat voor google uitkomsten er zoal komen: fotocamera's met remote, handleidingen hoe een remote controller te maken, verkopers van remote controlers. Maar ook enkele tools, waarvan Girder er ook een was. Verder heb ik me uitgeleefd op:
WinLirc,
IRassistant
Xcom033
Boom2000
Xfire
IRex (infrared excecuter)
Activehome

Deze tools krijg ik wel aan de praat maar communiceren niet met de afstandsbediening. Sommige ontvangen wel degelijk een signaal maar kunnen er verder niets mee... Dus ook Girder laat me in t ongewis...
Dat is spijtig.
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 16:54:
vormt dit misschien een probleem:

de remote is RF en dus niet IR
RF => Radio Frequention
IR => InfraRed

????
Dat zou best wel eens kunnen.

offtopic:
Mag ik je even wijzen op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif :?

Pagina: 1