Draytek Vigor 2500 probs

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
Ik heb een zeer irritant probleem met mijn draytek modem/router.

Ik had een E-tech ADSL modem/router, wat was dat een kl*te ding... crashte om de zoveel tijd, power eraf en dan bidden dat ie het deed.. niks hielp.

Dus ik gister een Vigor 2500I gekocht (heb namelijk ADSL over ISDN) aangesloten, alles ingesteld, firmware update gedaan en draaien. Surfen alles ging goed... nou heb ik 8192/1024 ADSL... doet denk ik niet echt terzake... maargoed

Nu heb ik om de zoveel tijd dat ik gewoon geen verbinding meer heb met het internet. Dus als ik aan het downloaden ben met FlashFXP of aan het surfen ben dat alles stopt... en dan na een 10tal seconden gaat de boel verder... (behalve de downloads natuurlijk want die zijn corrupt).

Al met al is mijn verbinding er dus alleen maar slechter op geworden. Nou heb ik al rondgezocht op GoT of mensen dit ook hadden, maar ik kon niets vinden. Ik heb GEEN P2P troep draaien, helemaal niks, heb zelfs net me PC opnieuw geinstalleerd en alle updates e.d. daar kan het dus niet aan liggen!

Ik ben een beetje radeloos.. :S Heeft iemand een suggestie voor mij?

Trouwens, met dat het internet stopt kan ik nog wel op de router komen, als ik dan bij online status krijgt zie ik geen CRC errors e.d.

Hoop dat iemand me kan helpen! :)

Edit: Ik heb nu de firmware weer gedowngrade... en het probleem lijkt nu weg! Had eerst versie 2.5 erop staan.. ben nu terug naar 2.3.8 en ik kan downloaden zonder stops. :) Downside is wel dat ik een paar mooie functies mis! (zoals het instellen van de doorvoersnelheid per poort). Zijn er nog suggesties voor? :o

[ Voor 12% gewijzigd door dôh op 20-05-2004 18:45 ]