Toon posts:

rempass blokkeert laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een probleem waar ik zelf niet meer uit kom, ik heb namelijk al van alles geprobeert, maar niks hielp, mijn probleem is als volgt:

Sinds kort heb ik het programma rempass v3.00 gebruikt om het w8twoord uit de bios zelf te hale (laptop thinkpad T21), maar dat programma dat ik gebruikte is een demo en op het moment dat ik in dos het programma starte heeft die een w8twoord aangemaakt en daarvan zijn de laatste 3 cijfers verborgen gehouden *** en zodra ik voortaan m'n laptop aanzet vraagt die regelrecht om een bios w8woord die ik met dat programma heb aangemaakt, veder laad die niks anders.

Dus de enige manier om erin te komen is door het w8twoord te weten, batterij eruit hale helpt ook.

Heeft iemand ervaring met rempass v3.00 en die me zou kunne helpen ??

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Joury

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Welkom op GoT Joury, je hoeft hier je naam niet onder je post te zetten :)

Ik zie drie evt. oplossingen voor je:

1. koop het pakket en voer de bewerkingen nogmaals uit
2. koop het pakket niet en voer de bewerkingen nogmaals uit, dit keer zonder ww
3. mail/bel de fabrikant

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips :), ik denk dat ik dat laatste eff ga doen

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als ik het goed begrijp is dat 'rempass' een programma dat bios-wachtwoorden kan veranderen/verwijderen? Wat ontzettend _misselijk_ dat 'ie zo'n soort geintje uithaalt dan. Volgens mij is 't een reden om een schadeclaim naar de maker van 't programma te sturen: je kunt immers je laptop, die je 1000+ euro gekost heeft, niet meer gebruiken. En dan hebben we het nog niet over de data die er op staat. De HDD er uit halen laat bij sommige fabrikanten namelijk de garantie vervallen.

Afgezien daarvan, 't kunnen maar 1000 getallen zijn... ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Lees ik het goed dat je een Thinkpad T21 heb? :P, heb toen ook een probleem gehad met het zelfde het wachtwoord.
Toen heb ik onder het memory stick eruit gehaald en toen opstarten toen gaf hij een error aan en was ik zo langs het wachtwoord.. misschien dat het bij jou ook werkt bij mij werkte het iig wel

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:08

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wat een ontzettend klote programma! Als het een demo is dan moet het goed uit te proberen zijn. Dat het je verplicht tot aankoop omdat het zelf een ww aanmaakt is van de zotten. Ik ben het dan ook met CyBeR eens. Boze brief richting fabricant.

Behalve als je natuurlijk het programma met een crack hebt behandeld :) Dan zou ik mijn houden en gaan prutsen aan battery en CMOS. Of het programma kopen om het wachtwoord te verwijderen wat het er zelf heeft ingezet :)
Pagina: 1