Toon posts:

Geen DivX Discman in Nederland te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met het oog op de komende vakanties zou ik graag wat films meenemen op reis. Helaas zijn er voorzover ik kan vinden geen Divx Discmans is Nederland te krijgen. Ik heb wat spelers gevonden die verwijzen naar een Napa Portable DivX player maar die is zo te zien hier dus niet te koop. Ook is er een chinees model (Shen Zhen) maar die kun je alleen in de VS bestellen. Die Napa ligt in Spanje voor zo'n € 200,- in de winkel.

Voor de duidelijkheid ik zoek geen Archos HDD model (te duur) en ook geen omgebouwde Xbox (te groot) maar een Portable Divx spelertje, liefst zonder scherm, die ik op vakantie op de TV in de hotelkamer kan aansluiten.

Volgens mij moet ik een dagje naar Barcelona of weet iemand iets anders.

http://telepolis.ofertapc...C.jsp?cod_producto=131790
http://www.globalchance-p...70101_divx_dvd_player.htm

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hmmm ik heb het id dat er wel meer mensen zijn die hier in geinteresseerd zijn, maybe een idtje om een IA te beginnen (of aan iemand anders overlaten) zodat je er een aantal kunt importeren en de verzendkosten kunt delen.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:37
de nieuwe iRivers IMP series die eraan komen die kunnen DivX afspelen.

Heel even geduld nog dus, en hopen dat ze in NL verkrijgbaar zullen zijn (ik vermoed van wel omdat ik al produktinformatie folders heb gekregen van iriver).

iMP-1000

DivX Video Playback (via TV-out)
See your DivX movies at home in your sofa, on your TV, or anywhere there's a TV.

Afbeeldingslocatie: http://www.irivernordic.com/images/big/im1077896686.jpg

en de
iMP-1100

ongeveer t zelfde maar dan met schermpje

Afbeeldingslocatie: http://www.irivernordic.com/images/big/im1077894611.jpg

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Hoe kan het dat die oordopjes er bovenop blijven liggen als die cdspelers schuin rechtop staan :?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 10:44
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:11:
Hoe kan het dat die oordopjes er bovenop blijven liggen als die cdspelers schuin rechtop staan :?
Dankzij de wonderbaarlijke ÜberGluetm blijft alles aan elk oppervlak plakken. Voor maar 24,95 mensen, bij RTL-Home-Shopping, een eenmalige aanbieding... ;)

|>

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Tsja.. ik zou er 1 mee kunnen nemen voor je. Ik woon in barcelona en ben de 25e in Nederland. Maar ik vind het net allemaal wat te kort dag om die NAPA te kopen en mee te nemen.

Overigens ben ik wel vaker in Nederland maar in Juni waarschijnlijk niet.

Die napa van 150 euro moet nog wel btw bij en komt dus uit op 174euro. (16% btw hier) + nog een keer 8 eur verzendkosten.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Topicstarter
Turismo schreef:
"de nieuwe iRivers IMP series die eraan komen die kunnen DivX afspelen.

Heel even geduld nog dus, en hopen dat ze in NL verkrijgbaar zullen zijn (ik vermoed van wel omdat ik al produktinformatie folders heb gekregen van iriver).

iMP-1000

DivX Video Playback (via TV-out)
See your DivX movies at home in your sofa, on your TV, or anywhere there's a TV.

en de
iMP-1100

ongeveer t zelfde maar dan met schermpje"

Helaas zijn dit CD-spelers en geen DVD en ze worden nog vrij duur ook ca € 250.
Ik heb twee weken terug al een mailtje gestuurd naar NAPA maar ze hebben nog niet geantwoord :( Ben geneigd om verder te kijken maar ga desnoods wel langs Barcelona.

Ik heb geen trek om voor iedere film een schijfje mee te nemen. 6 films per schijfje en dan ook nog gewoon DVD's kunnen draaien voor een lagere aankoopprijs is mij die trip wel waard. Toch wel vreemd dat ze het hier niet verkopen. ;(

Is er nou echt geen alternatief????

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 12:54 ]

Pagina: 1