Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
eejz,,
ik wil binnekort een mp3 speler gaan kopen
maar wel rond het bedrag van de 200..
en het liecste 20/30GB hardeschijf!
nu hebk er 1 gevonden maar wou graag jullie meningen erover of zelfs als iemand deze al heeft, zijn mening!
(ik heb niet met zoeken gevonden)
1 voor 189 euro met 30 GB schijf!
nadeel kan maximaal 2 uur spelen :|
het is :
http://www.xs-drive.com/xsdrivepro/
weten jullie hier iets van of hij een beetje redelijk is enz..?

als jullie ook 1 rond de 20Gb/30GB weten en rond de 200 euro (niet hoger)
aub laat het mij weten :)
bedankt

grtz Onno

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 15:05 ]

Verwijderd

ik vind m echt lelijk. en wat heb je nou weer aan 30 gig als ie maar 2 uur kan spelen :? koop dan voor (ongeveer) hetzelfde bedrag een ipod mini van 4 gig ofzo

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 21:50

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Dit apparaat is meer bruikbaar als opslag voor je digitale foto's (onderweg), ik zou zeker voor een ander apparaat kiezen. Dit als mp3-speler gebruiken is ie niet voor bedoeld eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Tjeerd op 20-05-2004 19:38 ]

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Verwijderd

Topicstarter
mjah zo iets dachtk ik al maar vond hem wel cool
maarjah levensduur is zeker oork korter vergeleken met een flash geheugen :(
welke raden jullie aan nu rond de 120 :)

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 14:20

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:39:
welke raden jullie aan nu rond de 120 :)
120? Het was toch 200? :P

De Archos Recorder-serie kun je tegenwoordig rond de 150 Euro in een 'normale" winkel oppikken. Is zeer zeker geschikter dan de VP300. Nestor zegt het correct, MP3-playback op de Vosonic is meer een leukigheidje. Heb hem gezien op de CeBIT van dit jaar en het was nogal een lomp ding.

Archos recorder is nogal lelijk en een beetje achterhaald, maar voldoet prima als on-the-go MP3-speler voor de gebruiker met ruimte in z'n jaszak. Open-source firmware-gebeuren is ook best aardig. HDD-spelers zul je niet snel veel goedkoper vinden, tenzij je op Ebay oid gaat zoeken. Als je liever voor een flashspeler gaat... ga dan maar eens flink research doen, het aanbod is overweldigend (vind zelf de iOps wel een mooi ding, maar goed).

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• Ajajong
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09-2021

Ajajong

Nobody is perfect, me either..

Dus jullie vinden de VP300 wel geschikt als imagetank voor bijv foto's? Wie kent het apparaat echt van gebruik? Zelf wil ik er een aanschaffen als opslag voor foto's, kaartjes mogen dan een stuk goedkoper zijn dan vorig jaar, het is en blijft nog steeds een flink bedrag! Zeker op een (lange) buitenlandse vakantie heb je er wel een aantal nodig, en dan lijkt me dit ding erg gemakkelijk om de foto's op te parkeren.

Als MP3 speler is het een erg beperkte tijd, 2 uur is zo voorbij. Als het nou 8 a 10 uur was......

Sometimes it rains, sometimes the sun shines.... I like the sunshine!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 10:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Als imagetank voor foto's voldoet de VP300 perfect want daarvoor heb ik hem gekocht en in gebruik.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Pagina: 1