AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
en een weerstandje hier en daar plaatsen ook wel.
maar het gaat om de potmeter van de bass regeling.
Meestal is het nl zo dat alles heel schel klinkt en veel harder als normaal. Frot ik een beetje aan die draaiknop dan is alles weer normaal.
tis alleen ongelofelijk k*t want met een stootje tegen het bureau of als de speakers te hard staan en het bureau trilt door de bassen dan ineens schiet ie weer terug en krijg je dus ineens een ongelofelijke schelle tonen waar je doof van wordt.
+ ik heb zo'n licht vermoeden dat dat niet echt lekker is voor dat ding.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anders kan je zoiets wel zelf doen denk ik.
Jag
druk ik die in kan ik nog wel bass en treble instellen maar kraakt het niet. is die knop niet ingedrukt valt er ook regelmatig 1 van mijn kanalen weg ( rechts of links ik weet het al niet meer )
in princiepe ook niet goed maar dat werkt zo wel
maar nu die bass knop dus weer
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
of anders met contactspray ff schoonspuiten.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Anoniem: 12430
misschien een printfoutje bij de aansluitingen van de potmeter zelf ?
sucsess !
ik snap nix van die waarder van potmeters enz.
Jag
Anoniem: 12430
Ik werk bij een witgoed/hifi zaak
met eigen service dienst ik repareer wasmachines maar doe aardig wat videos en dergelijke in mijn eigen tijd en ik weet dat
contact spray leuk is maar bij potmeters maar van tijdelijke aard is.
gr
jakob