Luxman LV-90 versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:21
Euhm ik heb deze bak. en zou er graag meer info over willen vinden maar ik kan het niet vinden ( jaja search engines kennen of luxman niet eens of de lv-90 iig niet en de luxman site is al jaren onder constructie :( )

Dit omdat ik er een klein probleempje mee heb en wil weten of dit te fixen valt.

en de specs heb het ding nl ooit tweedehands op de kop getikt

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:35
Je zal die info niet uit de specs halen. Wat je het beste kan doen is ergens een handige harry opduiken die dat soort dingen wel kan fixen, voor weinig. Ik weet er op zich wel een paar, maar je moet ff in je eigen regio zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
kijk ik kan solderen
en een weerstandje hier en daar plaatsen ook wel.
maar het gaat om de potmeter van de bass regeling.
Meestal is het nl zo dat alles heel schel klinkt en veel harder als normaal. Frot ik een beetje aan die draaiknop dan is alles weer normaal.
tis alleen ongelofelijk k*t want met een stootje tegen het bureau of als de speakers te hard staan en het bureau trilt door de bassen dan ineens schiet ie weer terug en krijg je dus ineens een ongelofelijke schelle tonen waar je doof van wordt.
+ ik heb zo'n licht vermoeden dat dat niet echt lekker is voor dat ding.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 14:11

Jag

En er zit geen knop op om die shit te bypassen? Zoiets als source direct, of tone defeat?
Anders kan je zoiets wel zelf doen denk ik.

Jag

• harley
nou me computer zit op de cd ingang van dat ding en er zit wel een cd straight knop op
druk ik die in kan ik nog wel bass en treble instellen maar kraakt het niet. is die knop niet ingedrukt valt er ook regelmatig 1 van mijn kanalen weg ( rechts of links ik weet het al niet meer )
in princiepe ook niet goed maar dat werkt zo wel
maar nu die bass knop dus weer :(

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 19:20

ALH

behoorlijk gaar ding dus :D

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Nieuwe versterker misschien ?
of anders met contactspray ff schoonspuiten.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12430

he kere je kunt er dan toch een nieuwe potmeter indouwen ? gewoon dezelfde waarde een een beetje kuntselen als ie iets kleiner of groter is en klaar is ie zo werkt dat !
misschien een printfoutje bij de aansluitingen van de potmeter zelf ?
sucsess !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
niemand in de buurt van helmond / ehv die dat kan doen ?
ik snap nix van die waarder van potmeters enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 14:11

Jag

Ik zou als eerste contactspray proberen, kan wonderen verrichten :)

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja wonderen voor 1 week zeker !
Ik werk bij een witgoed/hifi zaak
met eigen service dienst ik repareer wasmachines maar doe aardig wat videos en dergelijke in mijn eigen tijd en ik weet dat
contact spray leuk is maar bij potmeters maar van tijdelijke aard is.
gr

jakob (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

soldeer die potmetert eruit en neem hem mee naar de electronica boer die weet wat je moet hebben !
gr

jakob (8>
Pagina: 1