[R-undelete] bestanden niet leesbaar

Pagina: 1
Acties:

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik ben bezig geweest met een PC van een familielid die per ongeluk een aantal bestanden heeft verwijderd. Ik heb de harde schijf van de betreffende PC op mijn eigen PC aangesloten en het tooltje r-undelete gebruikt. De bestanden zijn prima terug te zetten, alleen de teruggezette bestanden zijn niet meer leesbaar. In Word krijg ik het volgende te zien:
ƒ‹“›£C 0 c ç . z$^4cD!T9d t „×”­¤ñ´’ĤԨäô #+u¼'Jò›bµp{ƒ‹“›£I 6 c è . ” E*U:8J%Zj zîŜıšÅªİº™ÊãÚ¿êÜúe
{ D* #+²ä/Jò›bO {ƒ‹“›£A . c é è y"X2SB-R2b r!‚»’Ç¢„²Ò¾ҕâ #+O×kJò›brq{ƒ‹“›£I 6 c ê è I*]:2J
Z j zİŜ šıª€º™ÊãÚ¿êÜúe
{ D* #+&ÓñKò›b~{ƒ‹“›£I 6 c ë è I*]:2J
Z j zİŜ¡šıªº™ÊãÚ¿êÜúe
Iemand enig idee hoe ik dit alsnog op zou kunnen lossen?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• P_de_B
  • Niet online
*schopje*

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou zeggen probeer eens een ander tooltje? In de HowTo's zijn er wel een aantal te vinden. Hiernaast kan het ook goed zo zijn dat de bestanden reeds overschreven zijn door andere bestanden. Het idee van het verwijderen van een bestand is natuurlijk ook dat je het niet meer nodig hebt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• P_de_B
  • Niet online
Spider.007 schreef op 21 mei 2004 @ 11:10:
Ik zou zeggen probeer eens een ander tooltje? In de HowTo's zijn er wel een aantal te vinden. Hiernaast kan het ook goed zo zijn dat de bestanden reeds overschreven zijn door andere bestanden. Het idee van het verwijderen van een bestand is natuurlijk ook dat je het niet meer nodig hebt :)
Ik heb het ook al met een ander tooltje geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Het idee van het verwijderen van een bestand is natuurlijk ook dat je het niet meer nodig hebt :)
:X :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Helaas is de kans na verwijderen altijd aanwezig dat delen van waar het bestand stond, herbruikt zijn voor andere bestanden. En dan is weg helaas weg - misschien op het benaderen van een goed bedrijf na, die dan een hoop geld vraagt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)