Toon posts:

Computer gaat Fubar heel vreemt

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke tweakers van nederland en omstreken ;)

ik heb een Super vreemt iets waar ik als tweaker niet uit kom en daarom on consulate vraag van jullie

Ik heb hier een

MSI 865PE Neo2-P
ASUS Geforce FX5950 Ultra VIVO 256MB
Audigy2 ZS
P4 3.2 Prescote
2×512Mb DDR duel channel
Seagate 120GB S-ata HD
en een 400Watt Qtec voeding
ZALMAN CPU Cooler (even sirie nummer vergeten.)

nou als ik windows draai dan doet hij niets bijzonder MAAR zodra er een leuke APP zoals Far Cry word gestart Dan Maakt De Kast een TAKKEN lawau als of er een naalt op de HD loopt te krassen.

en dan POEF valt in eens de Computer uit

die HD is FUBAR maar er is nog iets vreemt want als ik er een GFX5900 in hang dan crashed hij niet en als ik die GFX5950 in mijn AMD MP2200 steek dan doet hij ook gewoon normaal en crashed hij niet

waar denken jullie wat er mis kan zijn

Ik denk zelf de HD is FUBAR en de PSU is ook aardig FUBAR

oja ook als je scroled in Internet explore dan maakt de voeding een krassent gelijd.

Misschien vonken ofzo.

of is er iets mis met het Moederbord wat denken jullie.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het lijk me iig tijd om de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door te nemen. Overigens, als jij iets fubar noemt, dan ga ik er vanuit dat het zo dood is als een pier. Noem het dus alleen zo als het daadwerkelijk niet meer werkt, dat voorkomt verwarring :)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32

Shunt

Boe

andere voeding kopen simpel.
je hebt hier een ultra zwaar systeem aan een van de meest brakke voedingen ooit hangen. de Q-tec 400 W series is de brakste van allemaal. als je zo veel geld uit geeft aan een pc geef dan ook wat geld uit aan een goede voeding. bvb een aopen ofoz van zon 400 W

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

mm heb je toevallig geen temps van je hd?
En als je het probeert met enkel de echte nodig spullen, zodat je voeding het zeker haalt?
(btw: word-> wordt vreemt-> vreemd :()

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Stoor ik me nou als enige aan het taalgebruik vd TS :? Het is niet te lezen, moest het zelfs 3 x overnieuw lezen! En wat is FUBAR? Zodra ik dat weet, kan ik je miss. een eind op weg helpen.

Maar in dit steenkolen Nederlands is het haast onleesbaar!

..::System Specs::..

Verwijderd

fubar=f***ed up beyond all repair

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

Tekn0z schreef op 20 mei 2004 @ 13:26:
Het is niet te lezen...
En wat is FUBAR?
1. Het is te doen ook al is het geen correct Nederlands :)
2. Fucked up beyond all repair/recognition

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 13:25:
mm heb je toevallig geen temps van je hd?
En als je het probeert met enkel de echte nodig spullen, zodat je voeding het zeker haalt?
(btw: word-> wordt vreemt-> vreemd :()
dat betekend dus zonder vidkaart doh :D
gewoon een andere voeding halen en alles werkt weer sim-pel

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

To be honest, maar dit is niet de manier een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten :) Er is veel meer wat je had kunnen doen. Neem hiertoe de startpost van het PMG Beleid in z'n geheel door, incluis de troubleshooter. Praktisch alle tips en suggesties die hier langskomen staan daar toch al in.

In ieder geval is het hier de bedoeling om vooronderzoek te plegen eer er een topic wordt geopend. Dat staat ook heel duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] aangegeven. Bij deze verzoek ik je dan ook vriendelijk doch dringend om deze nogmaals te herlezen, omdat je deze essentiële informatie kennelijk doodleuk hebt overgeslagen, getuige jouw topistart. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zo kun je voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat qua het gebruik van GoT :)

Een tip: neem voortaan de "Let op:" tekst bovenaan in New Topic door eer je een topic opent. Daarin staat een beknopte samenvatting van hetgeen je minimaal moet kennen/uitvoeren om op correcte wijze een topic te starten B)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 20-05-2004 15:05 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.