oke tweakers van nederland en omstreken 
ik heb een Super vreemt iets waar ik als tweaker niet uit kom en daarom on consulate vraag van jullie
Ik heb hier een
MSI 865PE Neo2-P
ASUS Geforce FX5950 Ultra VIVO 256MB
Audigy2 ZS
P4 3.2 Prescote
2×512Mb DDR duel channel
Seagate 120GB S-ata HD
en een 400Watt Qtec voeding
ZALMAN CPU Cooler (even sirie nummer vergeten.)
nou als ik windows draai dan doet hij niets bijzonder MAAR zodra er een leuke APP zoals Far Cry word gestart Dan Maakt De Kast een TAKKEN lawau als of er een naalt op de HD loopt te krassen.
en dan POEF valt in eens de Computer uit
die HD is FUBAR maar er is nog iets vreemt want als ik er een GFX5900 in hang dan crashed hij niet en als ik die GFX5950 in mijn AMD MP2200 steek dan doet hij ook gewoon normaal en crashed hij niet
waar denken jullie wat er mis kan zijn
Ik denk zelf de HD is FUBAR en de PSU is ook aardig FUBAR
oja ook als je scroled in Internet explore dan maakt de voeding een krassent gelijd.
Misschien vonken ofzo.
of is er iets mis met het Moederbord wat denken jullie.
ik heb een Super vreemt iets waar ik als tweaker niet uit kom en daarom on consulate vraag van jullie
Ik heb hier een
MSI 865PE Neo2-P
ASUS Geforce FX5950 Ultra VIVO 256MB
Audigy2 ZS
P4 3.2 Prescote
2×512Mb DDR duel channel
Seagate 120GB S-ata HD
en een 400Watt Qtec voeding
ZALMAN CPU Cooler (even sirie nummer vergeten.)
nou als ik windows draai dan doet hij niets bijzonder MAAR zodra er een leuke APP zoals Far Cry word gestart Dan Maakt De Kast een TAKKEN lawau als of er een naalt op de HD loopt te krassen.
en dan POEF valt in eens de Computer uit
die HD is FUBAR maar er is nog iets vreemt want als ik er een GFX5900 in hang dan crashed hij niet en als ik die GFX5950 in mijn AMD MP2200 steek dan doet hij ook gewoon normaal en crashed hij niet
waar denken jullie wat er mis kan zijn
Ik denk zelf de HD is FUBAR en de PSU is ook aardig FUBAR
oja ook als je scroled in Internet explore dan maakt de voeding een krassent gelijd.
Misschien vonken ofzo.
of is er iets mis met het Moederbord wat denken jullie.