In draai winxp met een dvd-brander en een dvd-rom en zomaar ineens
herkent windows de apparaten niet meer.
Ik heb service pack 1 geinstalleerd en ik heb alle laatste updates.
in apparaatbeheer krijg ik de volgende melding bij wanneer ik op de drives klik:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zowel mijn liteon dvd-bakker als mijn samsung dvd-rom geven deze melding zomaar van de een op de andere dag.
Systemrestore lijkt niet te werken en ook het opnieuw uit en weer aan zetten van de apparaten werkt niet.
Ook bij het installeren van de updates van de drivers krijg ik foutmeldingen.
herkent windows de apparaten niet meer.
Ik heb service pack 1 geinstalleerd en ik heb alle laatste updates.
in apparaatbeheer krijg ik de volgende melding bij wanneer ik op de drives klik:
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Zowel mijn liteon dvd-bakker als mijn samsung dvd-rom geven deze melding zomaar van de een op de andere dag.
Systemrestore lijkt niet te werken en ook het opnieuw uit en weer aan zetten van de apparaten werkt niet.
Ook bij het installeren van de updates van de drivers krijg ik foutmeldingen.