Zoals de topictitel al zegt wie weet een goed middel om plexiglas schoon te maken? want er zitten zeg maar allemaal vetvlekken in
en glassex werkt niet

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Ik heb mijn window al wel schoongemaakt met een stofdoek en een beetje wasbenzine dat werkt goed tegen vieze vingers.
[ Voor 46% gewijzigd door Spiller op 20-05-2004 13:01 ]
Ioniq 5 P45
Anoniem: 107041
AI, das zonde.... tis jammer dat plexi vrij duur is.... anders had ik mn bovenkant ook nog gedaan.... maja.... mn pa neemt soms wel is wat mee van et werkMister I schreef op 20 mei 2004 @ 13:26:
Niet met wasbenzine doen!
Heb ik ook gedaan, alleen op mijn plexiglas stond spanning omdat het gebogen is, en dan komen er allemaal barsten in je plexi
Anoniem: 101315
Als je eraan kan komen ... een ionen gun gebruikenAnoniem: 99584 schreef op 20 mei 2004 @ 13:30:
.. trekt stof aan blijkbaar omdat ie statisch geladen is
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Anoniem: 44568
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq