Nostromo Speedpad N52 probleem

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 16:02
ik heb sinds kort een N52 en iedere keer als ik hem gebruik schakeld mijn toetsenbord uit, dan start ik mijn systeem opnieuw en doet mijn speedpad het niet meer, ik snap er helemaal niets van zitten de 2 op hetzelfde adres of iets in die geest?

n52 op usb van mobo
tb op ps2

ik gebruik winXP pro en me mobo is een MSI 850 Pro

een ander probleem is dat de knoppen slecht reageren, als ik een toets op het "w.s.a.d." deel indruk gebeurt er niets maar als ik hem dan extra hard indruk reageert hij pas, ik krijg er helemaal kramp van in mijn pols. hebben al de n52's dat of heb ik net een misser?

• HKS-Skyline
please? iemand een idee?

Verwijderd

In Heeft iemand de Nostromo N52 al gesignaleerd? komt naar voren dat de knoppen in het begin stugger zijn dan van de N50, maar dat deze na verloop van tijd vanzelf inspelen.

Wat betreft het uitschakelen van het tobo: wordt hetzelfde IRQ gebruikt? Gebruik je de bijgeleverde software?

• HKS-Skyline
ja ik gebruik de bijgeleverde software, maar wat betreft de toetsen, het is niet zo zeer dat ze stug gaan, maar ze reageren slecht.
en waar kan ik het irq adres vinden?

Verwijderd

Van PS2 is dat IRQ-12, van je Nostromo is dat afhankelijk van je USB (al bedenk ik me nu dat dát er wellicht niet toe doet [en PS2/USB delen nooit elkaars resources afaik], maar dat er eerder iets in Windows/driver niet goed staat - tenslotte moet het gewoon mogelijk zijn om meerdere inputdevices ingeplugt te hebben).

• HKS-Skyline
windows maar eens reinstallen dan, misschien dat het helpt. was toch al nodig.
thnx voor de hulp. :)
Pagina: 1