Ik heb een nieuwe computer gekocht. Ik heb de harde schijf van mijn oude computer in deze nieuwe computer gedaan. Ik had verwacht dat ik Windows XP (legaal natuurlijk) opnieuw moest activeren en dat alles dan hetzelfde zou werken. Helaas wil de computer niet opstarten en krijg ik een blauw scherm waarop een herstart volgt. Ik heb de HD in een andere computer gedaan om in ieder geval de bestanden te kopieeren. Het probleem is echter dat ik vanalles op mijn outlook 2003 programma heb staan. Weet iemand of ik dit nog kan redden? Ik heb al vanalles geprobeerd (waaronder diverse opstartmodi) maar ik krijg Windows XP gewoon niet aan de praat, dus ik moet met een of ander backup programma ofzo de outlook bestanden eraf kunnen halen?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want er staan nog belangrijke mailtjes in dit programma. Had ik nu toch maar een backup gemaakt.
O ja, de oude computer is al weg dus ik kan de HD niet terugplaatsen.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want er staan nog belangrijke mailtjes in dit programma. Had ik nu toch maar een backup gemaakt.
O ja, de oude computer is al weg dus ik kan de HD niet terugplaatsen.