Toon posts:

[XP]Runtime Error : Apache.exe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer opstart, krijg ik bij het inlog scherm een

Runtime C++ Libary Error ofzo, hierbij staat dat het komt door Apache en dat ik voor technische support naar de helpdesk moet gaan.

Wat vooraf ging :

Ik was bezig met een groot scheepse opruiming, veel progamma's verwijderd waaron deomon tools en enkele spyware. Ik had kort dat voor een check laten draaien voor virus door AVG, en een check laten draaien door Spybot voor spyware.

Nu zit ik midden in het Configuratie scherm : Software progamma's te verwijderen. Klik ik Remove Direct Connect 2.0, en sluit mijn computer zich zelf af. Waneer ik mijn pc weer opstarte kwam er dus De Error.

Mijn vraag is hoe los ik dit op, ik weet ook niet hoe erg de zaak is :'(

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan je nog wel gewoon naar Windows booten? Of stopt het bij die foutmelding? Desnoods Veilige modus? Heb je uberhaupt Apache geinstalleerd?

Kijk eens met HijackThis in combinatie met [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] of er gekke dingen gestart worden. Post desnoods je log hier tussen [norml]
code:
1
 en
[/] maar geef dan wel even aan wat jij denkt dat er niet in orde is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan gewoon in mijn windows komen, ik weet niet eens wat voor iets is. Dus weet ook niet bepaald of ik dat geinstalleerd heb.

Schrijf opruiming, en Defragmantatie halen niks uit.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Apache is een webserver applicatie: zorgt ervoor dat je webpagina's op jouw pc kan 'hosten'.

Probeer nog even mijn tip.

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig, het progamma heeft, easyphp totaal weg gehaald, het kwam doordat er daar enkele fouten in zaten waarschijnlijk. Ookal kan hij de mysql functie niet verwijderen, en die draait ook nu nog steeds.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 12:21 ]