Ik heb sinds een aantal dagen een probleem. Sinds een paar dagen had ik dat de tekst van de pictogrammen op het bureaublad niet meer transparant was. Nu heb ik dat opgelost door middel van dit topic: [rml][ WinXP] Transparante tekstachtergrond van iconen wil niet[/rml].
Nu heb ik echter het volgende probleem. De icoontjes van de pictogrammen van heel wat snelkoppelingen werken niet meer:

(Klikbaar). Hier kan je het goed zien dat de ioontjes niet meer werken.
Ik kan ze niet handmatig terug veranderen, ik kan niet op "Ander pictogram" drukken:

De optie om een ander icon te gebruiken weigert dus
.
Ik heb TweakUI gebruikt met de optie "Rebuild Icon's", maar dat werkt ook niet. Uiteraard heb ik de computer ook al opnieuw opgestart.
Verder ben ik overaal eigenaar en heb ik volledige rechten, het kan dus niet zo zijn dat de icoontjes niet worden weergegeven omdat ik er geen rechten heb.
Kan iemand mij hier verder helpen? Alvast bedankt
.
Nu heb ik echter het volgende probleem. De icoontjes van de pictogrammen van heel wat snelkoppelingen werken niet meer:

(Klikbaar). Hier kan je het goed zien dat de ioontjes niet meer werken.
Ik kan ze niet handmatig terug veranderen, ik kan niet op "Ander pictogram" drukken:

De optie om een ander icon te gebruiken weigert dus
Ik heb TweakUI gebruikt met de optie "Rebuild Icon's", maar dat werkt ook niet. Uiteraard heb ik de computer ook al opnieuw opgestart.
Verder ben ik overaal eigenaar en heb ik volledige rechten, het kan dus niet zo zijn dat de icoontjes niet worden weergegeven omdat ik er geen rechten heb.
Kan iemand mij hier verder helpen? Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Bobje op 20-05-2004 11:46 ]