[PW] Prijs van NEC-TFT klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2025

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
LCD monitoren 18" / NEC MultiSync LCD1880SX-BK 18" TFT zwart

Staat voor 60 euro bij ACES en voor 169 euro bij Ragus volgens de pricewatch. Klopt allebei totaal niet (helaas....)

(Is wel een ernstig foutje en 2maal bij hetzelfde product, dus misschien een structureel foutje...? )

[ Voor 26% gewijzigd door kazz1980 op 20-05-2004 11:44 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aangepast. Zou je een volgende keer gebruik willen maken van het Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/edit.gif-knopje om de foute prijs aan te passen of de fout door te geven aan ons? Dat is wat praktischer omdat we dan alle foute prijzen netjes bij elkaar hebben in een mooie lijst die sneller is af te werken dan meldingen via BZ ;) . Bedankt overigens voor het doorgeven :) .

[edit]
Titel ook maar eventjes aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 20-05-2004 11:46 . Reden: BTW ]

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2025

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Harm schreef op 20 mei 2004 @ 11:45:
Aangepast. Zou je een volgende keer gebruik willen maken van het [afbeelding]-knopje om de foute prijs aan te passen of de fout door te geven aan ons? Dat is wat praktischer omdat we dan alle foute prijzen netjes bij elkaar hebben in een mooie lijst die sneller is af te werken dan meldingen via BZ ;) . Bedankt overigens voor het doorgeven :) .

[edit]
Titel ook maar eventjes aangepast.
Dat is zo.
Ik vond dit wel een ernstige fout die mogelijk structureel was (want tweemaal fout) en in de FAQ staat dan dat het hier mag.
Maar nu weet ik het voor de volgende keer! ;)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

Steve

Krokodil \o/

kazz1980 schreef op 21 mei 2004 @ 14:18:
[...]

Dat is zo.
Ik vond dit wel een ernstige fout die mogelijk structureel was (want tweemaal fout) en in de FAQ staat dan dat het hier mag.
Maar nu weet ik het voor de volgende keer! ;)
Onder dat 'structurele zaken' in de FAQ wordt verstaan: een situatie die echt scheef is en te omslachtig is om te melden via het meldpunt (het schiet namelijk niet om op bijvoorbeeld tienmaal bijna hetzelfde te gaan melden). Als er echter slechts twee prijzen verkeerd zijn, kan je zonder enig probleem gebruikmaken van het meldpunt - dat is zowel voor jou als voor ons sneller ;).